اظهارات هادی غفاری در مورد حوادث شیراز
هادی غفاری گفت:موضوع چند ماه قبل که برای خودم اتفاق افتاد را پیگیری نکردم زیرا مشخص است چه کسانی به خود جرات می‌دهند خلاف قانون عمل کنند.
کد خبر: ۱۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹ 14 March 2015
به گزارش تابناک فارس،در این ایام تقریبا روزی نیست که از یک شخصیت سیاسی یا حذب و گروهی بیانیه ای در مورد حمله به مطهری نشنویم.در ادامه این موضع گیری های مختلف،اینبار حجت‌الاسلام والمسلمین هادی غفاری عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: این گونه حوداث گویا موضوع بسیار عادی در کشور شده و هر چند وقت یک بار شاهد هستیم که چنین اتفاقی برای فردی رخ می‌دهد و فردی مورد تعرض عده‌ای قرار می‌گیرد و کسی با این موضوعات برخوردی نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که برای خود شما نیز در چند ماه قبل چنین اتفاقی رخ داد٬ پیگیر‌ها برای برخورد با خاطیان به کجا رسید؟ گفت: موضوع را پیگیری نکردم، زیرا مشخص است چه کسانی به خود جرات می‌دهند خلاف قانون عمل کنند.

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام تصریح کرد: همه جریان‌ها سیاسی و نخبگان سیاسی باید بدانند این نوع اقدامات به زیان اسلام، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است. کسانی که این موضوعات را ترتیب می‌دهند٬ آگاه باشند که به نفع اسرائیل و دشمان خارجی عمل می‌کنند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری هم بارها اعلام کرده‌اندبا این نوع اقدامات که برهم زننده نظم عمومی و برخلاف اخلاق است٬ موافق نیستد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
saed
|
SINGAPORE
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
از اظهار نظر آقای غفاری بسیار خوشحالم.ولی ای کاش جناب غفاری آن زمان که شما آنطرف گود بودید این نوع اعمال را مد نمیکردید.به هر حال هروقت ماهی را از آب بگیریم تازست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار