کد خبر: ۱۳۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 02 December 2015

رئیس پلیس‌راه استان البرز از لغزندگی محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد و گفت: لازم است با توجه به بارش‌ها و لغزنده بودن جاده‌ها رانندگان حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های هواشناسی و بارش باران و برف لذا لازم است تا رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی کامل در جاده‌ها حاضر شدند.

وی ادامه داد: رانندگان برای عبور از محورهای استان البرز و به ویژه جاده چالوس باید خودروهای خود را به وسایل ایمنی از جمله زنجیرچرخ مجهز کرده و وسایل گرمایشی را حتما به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا رانندگان باید بخاری، چراغ و .... خودروهای خود مطمئن شوند و با ایمنی کامل در جاده‌ها حاضر شوند.

اکبری با بیان اینکه رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند باید خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند، افزود: در این راستا از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در این محورها جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ترافیک نیمه‌سنگینی در جاده کرج چالوس و آزادراه تهران کرج، قزوین مشاهده می‌شود اظهار کرد: مأموران راهنمایی و رانندگی در این محورها مستقر هستند و خدمات‌رسانی‌ها را به مردم ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار