مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس وضعیت دخیره سازی آب در سدهای این استان را نگران کننده عنوان کرد.
کد خبر: ۱۳۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 01 December 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:حمیدرضا دهقانی گفت: بارشهای چند هفته پیش در استان فارس تغییر چندانی در ذخیره سازی اب در پشت سدهای استان نداشت.

وی افزود: در بارش‌ها وضعیت سد سلمان در شهرستان قیر به دلیل جاری شدن سیلاب نسبت به دیگر شهرستان‌ها بهتر است به گونه ای که تا حدودی آب در پشت آن ذخیره شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس گفت: ظرفیت ذخیره آب در سد درودزن حدود یک میلیارد متر مکعب است در حالی که هم اکنون فقط ۳۳۰ میلیون متر مکعب آب در آن وجود دارد که این میزان بسیار کم است.

آغاز دو عملیات آبرسانی و تصفیه خانه شیراز با حضور مسئولان وزارت نیرو
وی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات دو پروژه مربوط به این اداره کل در پایان آذر ماه خبرداد و گفت: در این راستا عملیات  اجرایی تصفیه خانه شماره دو شیرازکه تامین آب شرب شیراز را بر عهده دارد با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومانی آغاز می شود.

دهقانی بیان کرد: همچنین خط آبرسانی از داراب به جنت شهر از سد رودبال را که حدود ۱۶۰ کیلومتر خط انتقال، ۵ ایستگاه پمپاژ و ۳۵ هزار مترمکعب آبرسانی است نیز کار اجرایی آن آغاز می شود.

مسدود شدن ۱۳۷ حلقه چاه غیرمجاز در قیر

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس از پلمپ ۱۳۷ حلقه چاه غیرمجاز در قیر خبرداد و افزود: از بتدای سال تاکنون ۸۵۰ چاه غیرمجاز در سطح این استان با حکم دستگاه قضایی پلمب شده که از این میزان ۱۳۷ حلقه چاه مربوط به شهرستان قیر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون ۲۵ حلقه چاه غیرمجاز در جهرم و ۳۰حلقه در فراشبند مسدود شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار