کد خبر: ۱۳۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 30 November 2015

استاندار البرز با بیان اینکه باید نسبت به ماندگار ماندن نام خیرین مدرسه‌ساز با استفاده از روش‌های نو اهتمام داشت، گفت: سامانه معرفی خیرین مدرسه‌ساز در مدارس البرز راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سید حمید طهایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که ظهر امروز در محل استانداری البرز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه باید از توان و ظرفیت 100درصدی کلیه دستگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کرد، اظهار داشت: موسسات مردم‌نهاد در استان البرز فعالیت خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه بهتر است برای معرفی خیرین مدرسه‌ساز سامانه‌ای در مدارس خیرساز راه‌اندازی شود، افزود: با استفاده از روش‌های نوین نظیر راه‌اندازی سامانه، نام خیرین این حوزه ماندگار مانده و فرهنگ احداث مدارس توسط این دسته از افراد در جامعه توسعه پیدا می‌کند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه متاسفانه اکثر مدیران، مدیران هزینه‌ای هستند و تنها با تکیه بر بودجه و اعتبار وارد عرصه می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید به دنبال مدیران درآمد - هزینه‌ای باشیم.

طهایی با اشاره به اینکه در حال حاضر 440 سازمان مردم‌نهاد در سطح استان البرز وجود دارد که فعالیت جدی در این منطقه انجام می‌دهند، تصریح کرد: دولت در راستای کمک و مساعدت به موسسات مردم‌نهاد همکاری لازم را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه بررسی مبحث مهم بازماندگان تحصیلی از دیگر اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: باید به منظور رفع معضلات و مشکلات موجود در هر بخشی از جمله‌ آموزش و پرورش با استفاده از ایده‌های نو وارد عمل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار