کد خبر: ۱۳۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 30 November 2015

فرماندار اشتهارد گفت: این شهرستان امن‌ترین منطقه البرز و یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولان، برقراری نظم و امنیت و حفاظت از آرامش و حقوق شهروندان است.

وی تصریح کرد: برای اینکه شهری امن و کشوری با اقتدار و همراه با آرامش داشته باشیم،‌ عزیزترین جوانان کشور به شهادت رسیده و امروز شاهد هستیم، نهالی که جوانان ما با خون خود آبیاری کردند،‌ تبدیل به درخت تنومند و پایدار جمهوری اسلامی ایران شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد گفت: تمام مسئولان و مدیران کشور توان خود را به میدان آورده تا حافظ امنیت و آرامش حاکم بر جامعه باشند و خوشبختانه شاهد هستیم، در شرایطی که کشورهای غربی نیز از تروریسم کور آسیب می‌بینند، ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است.

اینانلو با اشاره به بافت فرهنگی و جمعیتی اشتهارد گفت: یکی از مشکلات استان البرز، مهاجرپذیر بودن است و سالانه شاهد مهاجرت‌های بسیاری به این استان به ویژه شهرستان کرج هستیم، اما با این وجود اشتهارد توانست بافت بومی خود را تا حد بسیار زیادی حفظ کند.

وی افزود: از سوی دیگر دستگاه‌های انتظامی، قضایی و امنیتی تلاش بسیاری در جهت ایجاد آرامش و نظم و امنیت در این شهرستان دارند و امروز ثمره این تلاش‌ها را می‌بینیم.

فرماندار اشتهارد گفت: بر اساس آخرین آمارهای دستگاه قضایی، اشتهارد دارای کمترین میزان وقوع جرم در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان البرز است.

اینانلو بیان داشت: از سوی دیگر این شهرستان جزو امن‌ترین مناطق کشور به شمار آمده و شرایط آرام و مطلوبی را در اشتهارد شاهد هستیم.

وی افزود: این در حالی است که ما در نزدیکی دو کلانشهر بزرگ کشور یعنی کرج و تهران قرار داشته و به طور طبیعی اشتهارد مجبور به تحمل سرریز مشکلات آنهاست.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: از سویی جاده اشتهارد که یکی از راه‌های اصلی ترانزیت کشور به شمار می‌آید، در نزدیکی این شهرستان قرار داشته و همه این موارد احتمال وقوع جرم را افزایش می‌دهد، با این وجود کمترین میزان جرائم در میان دیگر شهرستان‌های کشور در اشتهارد رخ داده است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر مدیران این شهرستان تلاش بی‌وقفه‌ای دارند تا حافظ امنیت حاکم بر اشتهارد باشند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار