درحد فاصل ایلام تا مهران در هر 5 کیلومتر و در چذابه و شلمچه در هر 15 کیلومتر، یک پایگاه اورژانس مستقر است.
کد خبر: ۱۳۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 30 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور گفت: وزارت بهداشت، درمان، و آموزش پزشکی وتمام ارگانها آماده خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی می باشند.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گزارش داد، دکتر صالح نیا گفت: امسال با هماهنگی  که در وزارت کشورصورت گرفت، مقرر شد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در داخل کشور و هلال احمر به پشتیبانی وزارت بهداشت در کشور عراق،  آماده ارائه خدمات بهداشتی به زائران حسینی باشند.

نماینده تام اختیار وزیر بهداشت در امور اربعین حسینی به زائران توصیه کرد،  غذا را حتما از مکانهای بهداشتی تهیه کنند و برای آب آشامیدنی از آب معدنی یا از آب هایی که  مورد تایید وزارت بهداشت عراق و ایران می باشند، استفاده کنند.
وی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارشبکه خبر گفت: درحد فاصل ایلام تا مهران در هر 5 کیلومتر و در چذابه و شلمچه در هر 15 کیلومتر، یک پایگاه اورژانس مستقر است.

همچنین دکتر صالحی نیا از زائران خواست، با ماشین های ایمن و اتوبوسها سفر کنند و از سوارشدن بر پشت وانت ها و کامیون ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه، بیماران تنفسی، قلبی و دیابتی  برای  کنترل وضعیت  جسمی خود حتما به پایانه های پزشکی مراجعه کنند، افزود: این بیماران برای زیارت مرقد ائمه(ع) در ساعتهای خلوت و یا نیمه شبها که خلوت تر است مراجعه نمایند.

رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور گفت: با نظام سندرومیک و لیزرهای حرارتی بیماری احتمالی افراد را در پایانه های مرزی کنترل می نماییم./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار