مدیرعامل این سازمان ضمن اعلام آمادگی همهجانبه همه کارکنان برای خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) گفت: پیشبینیهای لازم برای اعزام و برگشت زائران حرم حسینی(ع) از پایانه غرب تهران انجام شده و روزانه دستکم 250 دستگاه اتوبوس ازاین پایانه بیش از 7500 زائر را به سمت مرز مهران جابهجا میکنند.
سید حسین حسینینژاد همچنین از برپایی ایستگاه پذیرایی و خدمترسانی خادمان در پایانه غرب به زوار خبر داد و گفت: تعدادی از کارکنان سازمان پایانهها در روزهای اعزام زائران با لباس فرم و تجهيزات موردنياز، به راهنمایی و خدمترسانی به آنان مشغول هستند.
حسینینژاد تصریح کرد: سازمان پایانهها با هماهنگی مدیران کاروانها، ضمن اهدای سربند و ادعیه مخصوص زیارت امام حسین(ع) به زائران اربعین، فضایی را در پایانه غرب ایجاد کردهاند تا آنان با آمادگی معنوی و بدرقه مسئولان به دیار یار اعزام شوند.
برگزاری مسابقه خاطرهنویسی «از تهران تا کربلا»
مدیرعامل سازمان پایانهها به برگزاری مسابقه دلنوشته و خاطرهنویسی«از تهران تا کربلا» ویژه اربعین حسینی هم اشاره و تصریح کرد: مسافران، زائران، دلدادگان و عاشقان حسینی(ع) میتوانند برای شرکت در این مسابقه، دلنوشتهها و خاطرات خود را از ایام اربعین حسینی(ع) به رشته تحریر درآورند که در پایان، مطالب در کتابچهای ویژه چاپ و به بهترین آثار جوایزی به رسم یادبود اهدا میشود.
وی در ادامه با تاکید بر نظارت شدید بر وضعیت بهداشتی پایانه غرب بویژه در روزهای رفت و آمد زائران اباعبدالله(ع) خاطرنشان کرد: کارکنان پایانه غرب در این ایام، ضمن حفظ پاکیزگی و شست وشوی مرتب پایانه، همه موارد بهداشتی را کنترل میکنند تا از احتمال بروز بیماری عمومی و مسری پیشگیری شود.
حسینینژاد با بیان اینکه وضعیت خدماترسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را هر لحظه پیگیری میکنیم، گفت: کارکنان سازمان پایانهها با عشق و ایثار در خدمت زوار سالار شهیدان، امام حسین(ع) هستند و تلاش میکنیم با برنامهریزی و اتخاذ تدابیر مناسب، امسال خدمات بهتر و بیشتری به زوار ارائه دهیم.