کد خبر: ۱۳۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 29 November 2015

رییس هیئت کشتی استان البرز گفت: خانه کشتی تختی کرج پس از گذشت ۹ ماه از افتتاح خود با ۱۰ درصد ظرفیت فعالیت می کند و هنوز نتوانسته ایم بهره برداری موثری از این فضای ورزشی داشته باشیم.

مسیب دهبالایی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: پس از افتتاح خانه کشتی جهان پهلوان تختی در اوایل امسال به دلیل مانع تراشی برخی ها و تاخیر در واگذاری کامل این مجموعه فرصت طلایی فصل تابستان را برای جذب مخاطب و پر کردن ظرفیت های این فضای تخصصی کشتی را از دست دادیم و نتوانستیم به آنچه هدف گذاری کرده بودیم دست پیدا کنیم.

وی افزود: جای تاسف است که این مشکلات سبب شده در حال حاضر این مجموعه با کیفیت با حداقل ظرفیت سرویس دهی کند و این اتفاق به هیچ عنوان مورد رضایت ما نیست.

دهبالایی با بیان اینکه مسببان این اتفاق باید پاسخگوی خانواده بزرگ کشتی استان باشند، گفت: اهالی کشتی سنگ اندازی هایی که در مسیر واگذاری خانه کشتی تازه تاسیس تختی کرج به وجود آمد را فراموش نکرده‌اند و امیدوارم برخی ها اجازه بدهند هیئت کشتی به عنوان متولی اول این ورزش خود برای موضوعلات تخصصی و فنی خود تصمیم بگیرد.

مدیریت دوگانه خانه کشتی تختی کرج مشکل آفرین شده است

رییس هیئت کشتی استان البرز با اشاره به ظرفیت یک هزار نفری این مجموعه برای ارئه خدمات آموزشی به علاقمندان کشتی گفت: برای فصل تابستان جذب حداقل ۵۰۰ کشتی گیر جدید را برنامه ریزی کرده بودیم اما تاخیر در واگذاری سالن به هیئت تمام برنامه های ما را دچار مشکل کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز هم این فضای ورزشی به شکل کامل در اختیار ما نیست و نمی توانیم به شکل مطلوب برای فعالیت های کشتی بر روی آن حساب کنیم.

رییس هیئت کشتی استان البرز با تاکید بر اینکه در صورت تداوم حضور در این مسئولیت این وضع را تغییر خواهد داد گفت: مدیریت این سالن باید به شکل کامل در اختیار هیئت کشتی استان البرز باشد و شرایط فعلی را به هیچ عنوان تحمل نخواهیم کرد.

وی در پایان افزود: خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج می تواند اثرگذاری ویژه ای در کشتی استان البرز داشته باشد به شرط آنکه مدیریت دوگانه ای نداشته باشد و هیئت کشتی البرز بر امورات آن کنترل داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار