کد خبر: ۱۳۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 29 November 2015

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: 6 هزار مسکن مهر در ابریشم و ماهدشت البرز آماده تحویل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل باقرنیا عصر امروز در حاشیه بررسی مشکلات مسکن مهر در استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هم‌اکنون 6 هزار واحد مسکن مهر در این استان آماده تحویل به متقاضیان است.

وی ادامه داد: در این راستا باید تمامی زیرساخت‌های این تعداد واحد مسکن مهر فراهم شود تا بتوانیم به متقاضیان تحویل دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با تأکید بر اینکه اگر خدمات‌رسانی‌ها از جمله آب، ‌برق، گاز و تلفن در این دو مجموعه از سوی ادارات مربوطه انجام شود پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال این تعداد واحد مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهیم.

باقرنیا در ادامه سخنان خود یکی از مهم‌ترین مشکلات پروژه مسکن مهر ماهدشت را احداث تقاطع غیرهمسطح عنوان کرد و افزود: در صورت تخصیص اعتبارات این پروژه نیز به مرحله اجرایی خواهد رسید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه خدمات‌رسانی‌ها به مردم در مسکن مهر تأکید کرد و گفت: شهروندانی که متقاضی سکونت در این منازل هستند باید از تمامی لحاظ تأمین باشند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز احداث مدرسه،‌ درمانگاه، مراکز فرهنگی و تأمین امنیت از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای را داشته باشند.

در ادامه این نشست ‌عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز بر توسعه خدمات به مردم در مسکن مهر تأکید کرد و گفت: شهرداری و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تلاش خود را برای توسعه خدمات به مردم در مسکن مهر به کار گیرند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار