معاون سیاسی؛امنیتی؛اجتماعی استانداری فارس گفت: براساس اعلام فدراسیون جهانی رالی امکانات اورژانس و بیمارستان سیار دانشگاه علوم پزشکی فارس در مسابقات رالی شیراز از میانگین فدراسیون جهانی بالاتر بوده و این افتخاری برای استان فارس به حساب می آید.
کد خبر: ۱۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۲ 14 March 2015
به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، جوانشير كدخداپور ، در جلسه هماهنگي برگزاري مسابقات رالي خاورميانه در شيراز اظهار داشت: برگزاري خوب رالي خاورميانه در مهرماه كه به ميزباني شيراز انجام شد سبب شده تا فدراسيون جهاني رالي، راند سوم اين مسابقات را در سال 2015 نيز در شيراز برگزار كند .
وي افزود: استان فارس و شيراز بايد قدر اين فرصت استثنايي را بداند و بايد نام رالي شيراز در تاريخ كشور ماندگار شود.
كدخداپور ابراز داشت: فارس ظرفيتها و پتانسيل هاي خوبي دارد و با همت وهمدلي مسئولين در آزمون رالي شيراز در بين كشورهاي مختلف، استان فارس رتبه خوبي را بدست آورد.
معاون سياسي؛امنيتي؛اجتماعي استانداري فارس گفت: راند سوم مسابقات رالي خاورميانه كه ارديبهشت ماه 94در شيرازبرگزار مي شود از اهميت بالايي برخوردار است و كميته هاي مختلف بايد ايرادات و اشكالات دور قبل را شناسايي و نسبت به رفع آنها و تقويت ظرفيتها اقدام نمايند.
وي اظهار داشت: رسانه ها نيز بايد نسبت به پوشش دادن مناسب اين مسابقات در جهت ارتقاء استان فارس و ايران اسلامي همت بيشتري داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار