رزمایش بسیجیان در تبریز برگزارشد
به گزارش تابناک تبریز،رزمایش گرامیداشت هفته بسیج با حضور بسیجیان تبریز همزمان با اقصی نقاط کشور و با حضور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی در میدان ساعت تبریز برگزارشد.
کد خبر: ۱۳۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 26 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،رزمایش گرامیداشت هفته بسیج با حضور بسیجیان تبریز همزمان با اقصی نقاط کشور و با حضور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی در میدان ساعت تبریز برگزارشد. در این مراسم که اقشار مختلف مردم، اعم از خانواده های شهدا و بسیجیان احضور داشتند ، ابتدا استاندار و هیات همراه از بسیجیان در میدان سان دیدند و در ادامه سردار فرماندهی سپاه عاشورا ضمن ایراد سخنان در جمع بسیجیان با تبریک بمناسبت هفته بسیج و تسلیت بمناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و خیرمقدم خدمت بسیجیان و خانواده های شهدا و تشکر از حضور استاندار و شورای تامین استان جهت تشریف فرمایی در این مراسم افزودنئ:عزیزان ما همه زیر پرچم ولایتیم و در نقشه ترسیمی ولایت فقیه حرکت میکنیم. وی با اشاره به فرمایشات دیروز رهبری در دیدار بابسیجیان تصریح کردند: ، باید همان طور که رهبری معظم فرمودند بسیجیان  دور از تکبرو غرور و آلوده شدن به ذخایر دنیوی زندگی کنند  .وی با اشاره به آمادگی نیرو های بسیجی بیان کردند:بسیجیان آذربایجان شرقی آماده خدمت به رهبری و نظام مقدس اسلامی هستند.وی در ادامه به خصوصیات بسیجی اعم از بصیرت، داشتن آمادگی رزمی و خصوصیات اخلاقی اشاره کردندو خطاب به رهبری معظم فرمودند که از شما به یک اشاره و از ما به سر دویدن.

در پایان این تجمع با حضور فرماندهان سپاه عاشورا و استاندار آذربایجان‌شرقی از پدران شهید ذاکری، اسدالله وشعالی، سرآمد سرند، سهلان، و مادران شهید اکبرزاده و شریف‌زاده و از خانواده عبدالهی، بیضایی، جوانی و نومی گلزار از هشدای مدافع حرم تجلیل شد.

در این تجمع اقشار مختلف بسیج اعم از طلاب، کارمندان، خواهران، محلات، مساجد، دانش‌آموزی و دانشجویی حضور داشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :