کد خبر: ۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ 28 January 2015
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: 50 برنامه فرهنگی، ورزشی در بابلسر به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

به گزارش تابناک - مازندران، فرشاد آذری با اشاره به برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان بابلسر اظهار کرد: کمیته ورزش و جوانان شهرستان بابلسر 50 برنامه ورزشی و فرهنگی با محوریت جوانان در دستور کار دارد.

وی زمینه حضور و مشارکت جامعه ورزش و همچنین فراهم‌سازی زمینه‌های حضور و مشارکت جوانان در امر برگزاری شایسته‌تر مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر را از اهداف کمیته ورزش و جوانان اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر اضافه کرد: بیان دستاوردهای نظام و دولت تدبیر و امید طی یکسال گذشته و اطلاع‌رسانی مناسب به مردم، افزایش امید و نشاط را در جامعه به همراه دارد که بستر خدمت بیشتر به مردم را فراهم می‌کند.

آذری برگزاری مسابقات شنا چهار جانبه، تیراندازی، کشتی، ژیمناستیک، کونگ‌فو، ورزش باستانی، لیگ والیبال دسته اول بزرگسالان آقایان کشور، والیبال چهارجانبه و دوستانه، دو و میدانی آقایان و بانوان، فوتسال جام ادارات، طناب‌کشی و برگزاری مسابقات فوتبال را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان بابلسر در ایام‌الله مبارک دهه فجر دانست.

وی همچنین برگزاری همایش تکواندوکاران شهرستان بابلسر، برگزاری همایش بزرگ آمادگی جسمانی و ایروبیک بین تمامی باشگاه‌های این شهرستان، برگزاری کلاس آموزشی مبارزه با دوپینگ و مکمل‌های غذایی، برپایی ایستگاه تست رایگان قند خون و فشار خون در انتهای مسیر راهپیمایی، آذین‌بندی محیط اداره و اماکن ورزشی را از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر دانست.

به گزارش فارس، رئیس اداره و ورزش جوانان بابلسر پخش سرودهای انقلابی در محیط اداره و اماکن ورزشی، دیدار با خانواده معزز شهدای ورزشکار، ارسال پیامک تبریک و نصب بنر گرامیداشت دهه فجر، دیدار با امام جمعه و فرماندار با حضور روسای هیئت‌های ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقه با موضوع انقلاب و حضور پرشور جامعه ورزشی(با لباس فرم) در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این اداره در این ایام برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار