رئیس هیئت اسکواش همدان از دعوت اسکواش‌بازان نونهال این استان به اردوی گزینشی تیم ملی نونهالان این رشته ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 23 November 2015

رئیس هیئت اسکواش همدان از دعوت اسکواش‌بازان نونهال این استان به اردوی گزینشی تیم ملی نونهالان این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش تسنیم؛فاطمه‌السادات شبیری اظهار داشت: در رده سنی زیر 9 سال، مسابقات گزینشی تیم ملی اسکواش برگزار شد که در آن سه اسکواش‌باز مستعد و آینده‌دار همدانی نیز شرکت و به نتایج قابل قبولی دست یافتند.

وی گفت: آراد اخضری، على حیدری و سام گروسی این سه ورزشکار بودند که در پایان این مسابقات علی حیدری با غلبه بر رقبا به جمع چهار نفر برتر مسابقات گزینشی تیم ملی راه پیدا کرد.

شبیری با بیان اینکه در این مسابقات، اسکواش‌بازان 15 استان کشور حضور داشتند، افزود: این سه بازیکن محصول استعدادیابی کلاس‌هایی بودند که هیئت اسکواش استان همدان برگزار کرد تا این واقعیت به اثبات برسد که استعدایابی باید در اولویت کاری هیئت‌های ورزشی قرار گیرد.

رئیس هیئت اسکواش همدان خاطرنشان کرد: هیئت اسکواش همدان همواره با الگوبرداری از سیاست‌های فدراسیون در راستای پرورش استعدادهای ناب این رشته ورزشی تلاش کرده و قصد داریم در آینده کلاس‌های استعدادیابی را تقویت کنیم تا قهرمانانی بزرگ از همدان به کشور معرفی شوند.

وی تاکید کرد: مسابقات گزینشی تیم ملی در قسمت دختران نیز اواخر این هفته در سالن حیدرنیای تهران برگزار می‌شود و امیدوارم دختران اسکواش‌باز نیز درخشش خوبی در مسابقات داشته باشند.

شبیری با اشاره به استعدادهای خوب در مدارس تصریح کرد: با توجه به طرح استعدادیابی فدراسیون به دنبال معرفی و توسعه اسکواش در بین دانش‌آموزان استان هستیم.

رئیس هیئت اسکواش همدان اظهار داشت: اسکواش در همدان پیشرفت خوبی داشته است. سال گذشته شاهد رشد قابل توجه ورزشکاران این رشته در همدان بودیم که این افزایش نوید آینده‌ای روشن را برای این رشته مهیج در پایتخت تاریخ و تمدن ایران دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار