جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از افزایش 17 درصدی کشفیات سرقت و افزایش 14 درصدی دستگیری سارقان در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 22 November 2015
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از افزایش 17 درصدی کشفیات سرقت و افزایش 14 درصدی دستگیری سارقان در این کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مرزبانی در کمیسیون بررسی کاهش سرقت انتظامی شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: هدف مهم تشکیل این کمیسیون، همکاری و هم افزایی مجموعه‌های درون سازمانی و ادارات و سازمان‌های مختلف در مدیریت جرایم، کنترل و مهار آن است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش کشفیات سرقت در استان، گفت: با تلاش کارکنان انتظامی این شهرستان، شاهد افزایش 17 درصدی کشفیات سرقت و افزایش 14 درصدی دستگیری سارقان  در کرمانشاه بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت اول کلانتری‌ها را پیشگیری از وقوع جرایم عنوان کرد و از فرماندهان این رده‌ها خواست در توانمند سازی خود و کارکنان تلاش بی‌وقفه داشته باشند.

مرزبانی در پایان بیان داشت: پلیس باید با جدیت و اهتمام بیشتر و با برنامه‌ریزی علمی و انتظامی منسجم تمام تلاش خود را در مهار و کاهش سرقت و افزایش رضایتمندی شهروندان عمل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار