کد خبر: ۱۳۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 21 November 2015

استاندار البرز با اعلام اینکه نگاه دولت به تشکل های غیردولتی امنیتی نیست گفت: دولت با نگاه حمایتی به این تشکل ها زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم را فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز شنبه در دیدار با اعضای حزب مردم سالاری استان البرز افزود: بنابراین وجود این حمایت تحرک بیشتری را از سوی احزاب و گروه ها می طلبد تا اقدامات موثرتری را برای سازماندهی زیر مجموعه خود و جامعه داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که برخی عضو نبودن در احزاب را افتخار می دادند،باید این ذهنیت را مورد بررسی قرار داد چراکه وجود احزاب با فعالیت مناسب می تواند جامعه را در رسیدن به اهداف متعالی همراهی کند .

طهایی گفت: اکنون شاهد فعالیت احزاب اسلامی با اهداف انقلابی در کشور هستیم که فعالیت و عملکرد درست این احزاب درنگاه مثبت جامعه به آنها تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: احزاب در چارچوب سیاست های حزبی باید ایده ها و دیدگاه های خود را در تمام حوزه ها از جمله عمران، آبادانی و بهداشت مطرح کنند.

استاندارالبرز خاطرنشان کرد: اگرحزبی راهکارهای کارآمد ارائه دهد قطعا مردم به این حزب گرایش بیشتری خواهند داشت و مسیر توسعه و پیشرفت به سرعت پیش می رود.

وی افزود: حضور احزاب از عوامل آگاهی بخش در شناخت حقوق شهروندی است و این گروه های مهم می توانند نقش تعیین کننده ای را در جامعه داشته باشند .

طهایی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که افرادی از منافع شخصی خود گذشته و برای خدمت به جامعه تلاش می کنند که حضور احزاب یکی از شاخصه های رشد یافتگی است .

استاندارالبرز در ادامه با اشاره به هفته بسیج به یادآوری رشادت ها و فعالیت های گروهی و مردمی برای دفاع از مرزهای کشور پرداخت و افزود: در روزهای جنگ تحمیلی همه مردم از گروه های مختلف با وحدت در مقابل دشمن ایستادگی کردند .

طهایی گفت: امروز نیز باید همه آحاد مردم در هر گروه و حزبی در توسعه کشور مشارکت کنند و یکی از افتخارات بسیج در آن روزها فراگیری آن بود که گرایش به هیچ حزبی نداشت .

وی اضافه کرد: باید پایبند به ایده ها بود و امروز احزاب می توانند در بخش های مختلف فرهنگی و آموزشی نقش آفرین باشند .

طهایی در ادامه به بحث مهم امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و ادامه داد: احزاب می توانند از امران به معروف باشند و هرچه بیشتر در همسو کردن گروه های مختلف مردمی برای وحدت و حفظ منافع ملی تلاش کنند .

دراین دیدار استاندار البرز پای صحبت های اعضای حزب مردم سالاری نشست و برخی از این اعضا نبود سیستم اداری تخصصی ، عدم حضور فعال بانوان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ،نیازهای ورزشی ، استفاده از ظرفیت احزاب برای افزایش مشارکت اجتماعی در عرصه های مختلف ، ارتقای آگاهی در بدنه کارگزاران دولتی را از جمله مشکلات مطرح کردند.

امید فراغت دبیرحزب مردم سالاری استان البرز نیز دراین دیدار گزارشی از فعالیت های این حزب را در استان ارایه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار