کد خبر: ۱۳۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 21 November 2015

معاون توسعه مدیریت و منابع مالی انسانی استاندار البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی تولیدات دانش بنیان خود را برای هفته پژوهش اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته پژوهش در استان البرز با اعلام اینکه دستگاه‌های اجرایی البرز نیازهای پژوهش را احصاء کنند، از فرمانداران خواست تا با حضور فعالانه در عرصه اجرا و عملیاتی سازی اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده مشارکت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: شعار امسال هفته پژوهش در این استان، البرز قطب علم و فناوری است که با توجه به این مهم باید ظرفیت‌های پژوهشی البرز هرچه بیشتر بیان شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز ادامه داد: در هفته پژوهش شاهد حضور مقام‌های کشوری خواهیم بود که از نمایشگاهی که به این منظور برپا می‌شود بازدید می‌کنند بنابراین باید توانمندی‌های البرز را در عرصه پژوهش به نمایش گذاشت.

کامکار گفت: امروز شاهد حضور بسیاری از مراکز تحقیقاتی با قدمت بالا در استان البرز هستیم که ظرفیت‌های آنها پنهان مانده و در هفته پژوهش باید از این فرصت مغتنم برای نمایش این توانمندی بهره برد.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: بر این اساس دستگاه‌های اجرایی باید نوآوری‌های خود را هرچه سریع‌تر برای نمایشگاه پژوهش اعلام کنند و فرمانداران شهرستان‌ها نیز احصاء لازم را دراین زمینه با همکاری استانداری البرز داشته باشند.

وی تاکید کرد: نیازهای پژوهشی استان البرز را نیز باید احصاء کرد تا با هماهنگی هرچه بیشتر مراکز تحقیقاتی گام‌های نوینی را برای توسعه آن برداشت.

کامکار اظهار کرد: پژوهش می‌تواند جلوی بسیاری از دوباره کاری‌ها، اتلاف وقت و بودجه را بگیرد و هر قدر موضوعی با اهمیت تر باشد نیاز به این امر بیشتر محسوس می‌شود.

وی افزود: اگر برنامه‌ریزی فاقد پشتوانه تحقیقاتی باشد به یقین در اجرا و عملیاتی شدن با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کامکار افزود: غرفه پاسخگویی به نیازها در نمایشگاه هفته پژوهش ایجاد خواهد شد و تلاش شود تا جایگاه واقعی البرز همانند قبل سرآمد و شاخص در بین استان‌های علمی کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار