کد خبر: ۱۳۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴ 21 November 2015

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی البرز بر راه اندازی بخش پیوند کلیه دراین استان به منظور ارایه خدمات بهتر به بیماران زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا،دکتراحمد تاجمیر روز پنج شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از تخت های دیالیز موسسه خدمات درمانی البرز افزود: درصورت حمایت مسئولان ، برای راه اندازی ین بخش در بیمارستان البرز آماده هستیم .

این مسئول بیان داشت : برای راه اندازی این بخش 20 میلیارد ریال نیاز است که موسسه خدمات درمانی البرز آماده تامین 10 میلیارد ریال آن است که مابقی باید از محل کمک های استانی تامین شود.

وی ادامه داد: اکنون در موسسه خدمات درمانی البرز 58 بیمار از خدمات دیالیز بهره مند می شوند که با حمایت و همراهی انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان البرز این مهم انجام گرفته است .

تاجمیر گفت:به علت ازدحام بیماران کلیوی که نیاز به دیالیز دارند شاهد ارایه خدمات در بیمارستان البرز به صورت سه و چهار شیفته هستیم که تمهیدات لازم باید هرچه سریعتر دراین زمینه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: 10 تخت دیالیز در تنها بیمارستان تامین اجتماعی در البرز برای ارائه خدمات به بیماران کافی نیست و این مرکز درمانی به نوبه خود پیگیری ها را دراین زمینه شروع کرده است .

در این بازدید که با حضور خبرنگاران استان البرز صورت گرفت تعدادی از بیماران از کمبود داروهای ویژه بیماران دیالیزی و تخت دیالیز گلایه داشته و خواستار پیش بینی تمهیدات لازم دراین زمینه شدند.

شماری از مسئولان کرج از جمله اعضای شورای اسلامی شهر برای بازدید میدانی از مشکلات بیماران دیالیزی درساعت 10 صبح دعوت شده بودند که تا لحظه ارسال خبر هیچ یک در این جمع حاضر نشدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار