سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: اجرای انتخابات یک کار سیستمی است که باید با دقت، هوشمندی و در عین حال با رعایت کامل امانت داری همراه باشد.
کد خبر: ۱۳۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 21 November 2015
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: اجرای انتخابات یک کار سیستمی است که باید با دقت، هوشمندی و در عین حال با رعایت کامل امانت داری همراه باشد.

یوسف شاه حسینی در پانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات استان از تجربیات بسیار ارزشمندی در این عرصه برخوردارند و با این پشتوانه انتخابات پیش رو را به بهترین وجه برگزار می کنیم.

وی با تاکید بر لزوم انجام دقیق مسئولیت های محوله توسط مجریان انتخابات افزود: انجام ناقص کارها و وظایف یکی از آسیب های جدی در این عرصه است، زیرا اگر افراد به وظایف خویش عمل نکنند بی گمان با مشکلات و ایراداتی روبرو خواهیم شد.

 سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش کلیدی کمیته های ستاد انتخابات استان در روند برگزاری یک انتخابات موفق اظهار کرد: کمیته ها نقش مهمی در پیشبرد کارها دارند و هر کدام باید وظایف مربوطه را با دقت انجام دهد.

امیر شاه آبادی دبیر ستاد انتخابات استان نیز گزارشی از فعالیت های این ستاد طی ماه های گذشته ارایه و اظهار کرد: فعالیت های ستاد انتخابات استان از ابتدای تشکیل تاکنون با جدیت ادامه داشته و 15 جلسه کاری با دستور کارهای مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این ستاد در حوزه آموزشی کارهای خوب و گسترده ای انجام داده است اظهار کرد: طی این مدت جلسات، نشست ها و همایش های آموزشی متعددی با حضور اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و دیگر حوزه ها برگزار شده و با توجه به فعالیت های صورت گرفته مجموعه دست اندرکاران انتخابات استان از آمادگی خوبی برخوردارند.

دبیر ستاد انتخابات استان در خصوص انتخابات مکانیزه در شهر کرمانشاه گفت: پیشنهاد شده که انتخابات در 9 تا 12 شهر به صورت تمام مکانیزه برگزار شود که کرمانشاه نیز یکی از این شهرها است.

شاه آبادی افزود: وزارت کشور و شورای نگهبان پس از بررسی دقیق تمامی جوانب کار تا پایان آبان ماه در این خصوص به جمع بندی نهایی رسیده و تصمیم نهایی را اعلام خواهند کرد. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار