کد خبر: ۱۳۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 21 November 2015

به گزارش تابناک ایلام  در این همایش خانوادگی که با همکاری بسیج سپاه ناحیه مهران برگزارشد اقشار مختلف مردم به همراه خانواده های خود مسیر ميدان امام خميني(ره) تا ميدان شهدا این شهرستان را بصورت پیاده طی کردند.

سرگرد روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحیه مهران در حاشیه برگزاری این همایش گفت: همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم ورزش دوست مواجه شد.

وي اظهار كرد: ورزش در سلامت افراد بسیار تاثیرگذار است و برگزاری همایش پیاده روی و وزش های همگانی در تحقق این مهم نقش بسزایی دارد.

فرمانده سپاه ناحيه مهران هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را افزایش نشاط و شادابی درجامعه ذکر کرد و افزود: نیروی بسیج در تمامی عرصه های مختلف کشور به ویژه در بخش سلامت جامعه پیشرو و پیشگام است.

در پایان این همایش به 54 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

به گزارش آواي مهران در این همایش خانوادگی که با همکاری بسیج سپاه ناحیه مهران برگزارشد اقشار مختلف مردم به همراه خانواده های خود مسیر ميدان امام خميني(ره) تا ميدان شهدا این شهرستان را بصورت پیاده طی کردند. سرگرد روح الله جاويدان فرمانده سپاه ناحیه مهران در حاشیه برگزاری این همایش گفت: همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم ورزش دوست مواجه شد. وي اظهار كرد: ورزش در سلامت افراد بسیار تاثیرگذار است و برگزاری همایش پیاده روی و وزش های همگانی در تحقق

منبع:آوای مهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار