معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: استفاده از تشکل های مردمی در حساس کردن جامعه برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است.
کد خبر: ۱۳۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 18 November 2015

به گزارش بشیری خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، -علیرضا رادفر در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که امروز در استانداری برگزار شد با گرامیداشت حماسه آزاد سازی سوسنگرد گفت: رزمندگان اسلام در حماسه سوسنگرد اگر چه تعدادشان کم بود ولی ایمان راسخ آنان باعث شد تا حصر سوسنگرد شکسته شود.

وی با تاکید بر ایجاد و استفاده از تشکل های مردمی در مبارزه با مواد مخدر گفت: در کنار درمان معتادین و مبتلایان، باید یکی از عمده اقدامات اجتماعی کردن و حساس سازیخانواده ها و جامعه نسبت به شیوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر باشد.

رادفر افزود: باید برنامه های مبارزه با مواد مخدر مستمر باشد و از راهکارهای عمومی ترو مشارکت مردم در این زمینه استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه سخنان خود خواستار فعال سازی کمیته های شش گانه شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری های استان شد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و مرزی استان باید در خصوص عرضه، تقاضا و فروش مواد مخدر هوشیارانه و با اشرافیت کامل اطلاعاتی عمل نماییم تا بتوانیم از شیوع و رواج این پدیده شوم در جامعه جلوگیری کنیم.

رادفر افزود: سیاست های شورای مبارزه با مواد مخدر بایستی بر اساس دو موضوع عرضه و تقاضا شکل گیرد و برنامه ها و فعالیت های ما به صورت مستمر و عملیاتی تدوین گردد که نقش این شورا در کاهش تقاضا بسیار تاثیرگذار می باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن تاكيد بر ضرورت آسیب شناسی و برنامه ريزي براي احصا بازخورد طرح های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر گفت: لازم است اين طرح ها بصورت دقيق و علمي، مورد بررسي و آسیب شناسی قرار گيرند و براي افزایش کارایی این طرح ها برنامه ريزي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار