رئیس هیئت شنا و شیرجه خراسان رضوی خبر داد:
رئیس هیئت شنا و شیرجه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 14 شهرستان خراسان رضوی در بحث شنا فعال هستند که براساس آخرین آماری که وجود دارد بالغ بر 9 هزار شناگر در استان ساماندهی و دارای کارت بیمه ورزشی هستند.
کد خبر: ۱۳۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 17 November 2015
مجید مشتاق در نشست‌خبری هیئت شنا، شیرجه، واترپلو خراسان رضوی که در محل سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر جایگاه برتر شنا کشور را از آن خود کرده‌ایم و در هشت ماه گذشته تاکنون برنامه‌های خوبی را اجرایی کرده‌ایم.

رئیس هیئت شنا خراسان رضوی افزود: در حال حاضر حدود دو سال است که دیگر استخرها نمی‌توانند خودشان گواهی آموزش شنا صادر کنند چرا که باید این گواهی از سوی هیئت شنای استان صادر شود.

مشتاق بیان کرد: تاکنون تعاملات خوبی با آموزش و پرورش صورت گرفته که یکی از آن‌ها برگزاری مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌ها و مسابقات بین استخرها است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است طبق این تفاهم‌نامه ما استخرها را هماهنگ کرده و آموزش و پرورش محل اسکان و تغذیه حاضران در مسابقات را فراهم کند.

وی با بیان اینکه به طور قطع آریا نسیمی شاد به عنوان نماینده المپیکی ایران در مسابقات ریو 2016 حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: در آخرین سفری که محمود گودرزی؛ وزیر ورزش و جوانان به مشهد داشت قول تامین اعتبارات جهت ساخت استخر «21 در 50» مجموعه تختی را دادند که هم‌اکنون دو ماه است این پروژه در اختیار پیمانکار قرار گرفته و قرار است تابستان سال آینده به بهره برداری برسد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در رابطه با وضعیت واترپلو خراسان رضوی گفت: به صراحت باید گفت که تنها مشکل واترپلو عدم نبود اسپانسر است اما در مجموع پیشینه خوبی در واترپلو داریم که به عنوان مثال 6 نفر از خراسان رضوی به تیم ملی دعوت شدند.

مشتاق در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه در حال حاضر چه تعداد شهرستان خراسان رضوی در بحث شنا فعال و چند شناگر در استان ساماندهی شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر 14 شهرستان خراسان رضوی در بحث شنا فعال هستند که براساس آخرین آماری که وجود دارد بالغ بر 9 هزار شناگر در استان ساماندهی و دارای کارت بیمه ورزشی هستند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار