مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 245 هزار نفر شب برای اسکان پیش‌بینی شده که از این میزان 15 هزار نفر برای اسکان اضطراری است و آموزش و پرورش هم به صورت خاص یک‌هزار و 115 مدرسه را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۸ 12 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، احمد دیناری ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: همزمان با 25 اسفندماه مانور رزمایش امکانات و تجهیزات خدمات ستاد اجرایی سفر در کمپ غدیر مشهد برگزار می‌شود و تمامی کمیته‌های 12گانه خدمات خود را برای نوروز 94 به نمایش می‌گذارند.

وی بیان کرد: 245 هزار نفر شب برای اسکان پیش‌بینی شده که از این میزان 15 هزار نفر برای اسکان اضطراری است و آموزش و پرورش هم به صورت خاص یک‌هزار و 115 مدرسه را در نظر گرفته است.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی آذین‌بندی مشهد با 8 میلیون قطعه گل و فعالیت 44 پایگاه امداد و نجات در محورهای خراسان رضوی را از دیگر برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر همزمان با نوروز 94 عنوان کرد.

وی با اشاره به آماده سازی 32 باب راهدارخانه برای اسکان موقت و اضطراری مسافرین در جاده‌ها گفت: ظرفیت اسکان دائم در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها و خانه‌مسافرها بالغ بر 100 هزار نفر و ظرفیت اسکان موقت در واحدهای اقامتی شامل مرکز اسکان آموزش و پرورش، حسینیه ها، مهمانسراهای دولتی، کمپ‌ها و سالن‌های ورزشی بالغ بر 135 هزار نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار