نمایشگاه کتاب نویسندگان ملایری در اولین روز از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 16 November 2015
نمایشگاه کتاب نویسندگان ملایری در اولین روز از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش فارس، نمایشگاه کتاب نویسندگان ملایری درنخستین روز ازهفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بیش از 100 عنوان کتاب از نویسندگان ملایری در معرض نمایش گذاشته شده است.

غلامرضا جمالی‎زاده با بیان اینکه این نمایشگاه در طول سال برای بازدید عموم مردم در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر دایر است، بیان کرد: این اداره آماده همکاری با درخواست نویسندگان برای صدور مجوز کتاب و بررسی و پیگیری اداری تألیفات است.

وی گفت: با توجه به اینکه ملایر به عنوان شهر فرهنگی استان از ظرفیت‌های خوبی برای حوزه چاپ و نشر و همچنین مشاوره در امور انتشاراتی برخوردار است از توسعه نشریات، مراکز انتشاراتی و چاپخانه‌ها در راستای حمایت از نویسندگان استقبال می‌کنیم.

این مسئول از برپایی یک نمایشگاه و فروشگاه کتاب توسط انتشارات حباب تهران در ملایر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نیز 2 هزار عنوان کتاب با 15 هزار جلد برای علاقمندان کتاب و کتابخوانی عرضه شده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه کتاب‎های این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف به فروش می‌رسد، افزود: نمایشگاه نیز از 23 آبان تا 23 آذر از ساعت 9 صبح تا 21 در مکان خیابان شهدا، جنب دبستان شهید رجایی، کتابخانه سابق فرهنگیان برای بازدید عموم مردم دایر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار