کد خبر: ۱۲۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 15 November 2015

عضوشورای شهر کرج گفت: در طول چهار دهه گذشته جمعیت کرج 20 برابر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، حجت الله غلامرضایی امروز(23آبان)، در اولین نشست خبری سخنگو و رییس شورای چهارم کرج اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز مهم‌ترین معضل کرج به عنوان چهارمین کلانشهر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز باعث شده جمعیت این شهرستان در چهاردهه گذشته به شکل ناباورانه‌ای افزایش پیدا کند.

غلامرضایی افزود:‌ طی 42 سال گذشته جمعیت کرج 20 برابر رشد داشته و از 100 هزار نفر به بیش از دو میلیون نفر رسیده است.

وی ادامه داد: بدون شک افزایش بی‌رویه جمعیت کار دستگاههای خدمات رسان را دشوار می‌کند؛ چراکه سرعت خدمات رسانی آنها به سرعت رشد جمعیت نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: طی 42 سال گذشته جمعیت کرج رشد داشته ولی تغییر محسوسی در وضعیت معابر و بافت شهری این کلانشهر اتفاق نیفتاده است.

غلامرضایی در ادامه از ترافیک، پایین بودن سرانه‌های خدماتی و آلودگی هوا از دیگر مشکلاتی نام برد که کرجی‌ها هرروزه با آنها مواجه هستند.

عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: بدون شک اگر طرح تفصیلی کرج به درستی اجرایی شود بسیاری از مشکلات این شهرستان مرتفع خواهد شد.

این مسئول در پایان گفت:‌ واقعیت این است که تا کنون دقت و سرعت کافی برای اجرای طرح تفصیلی کرج وجود نداشته و دراین حوزه شاهد کم کاری‌هایی بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار