درهفته کتاب و کتابخوانی طرح سفیر کتاب و نذر کتاب در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد و اهدای کتاب به کتاب دوستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵ 15 November 2015
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکسی‌های یاسوج با شعار " با کتاب زندگی کنیم" با همکاری تاکسیرانی، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل در هفته کتاب و کتابخوانی بصورت نمادین رژه می روند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، زینب قربانی در نشستی که با خبرنگاران داشت گفت:با توجه به آغاز بیست و سومین دوره تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتاب خوانی در روز بزرگداشت علامه سید محمد حسین طباطبایی،نامگذاری کتابخانه مرکزی یاسوج به نام حضرت آیت‌الله ملک حسینی، برگزاری مسابقات نقاشی ویژه کودکان، مسابقه کتابخوانی، نقد ملی با همکاری دانشگاه یاسوج، ثبت نام رایگان در تمام کتابخانه‌های عمومی و غبارروبی گلزار شهدا به عنوان برنامه های پیش بینی شده ،صورت خواهد گرفت.
وی ازدیگر برنامه های هفته کتاب را برگزاری همایش تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی اعلام کرد  و افزود: درهفته کتاب و کتابخوانی طرح سفیر کتاب و نذر کتاب در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد و اهدای کتاب به کتاب دوستان اجرا می‌شود.
قربانی با اشاره به اینکه در هفته کتاب نویسندگان و خیران برتر کتابخانه‌ای تجلیل می‌شوند، عنوان کرد: اهدای کتاب به کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های شخصی و مساجد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در دستور کار است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری کارگاه خلاقیت و انگیزه ویژه کتاب با همکاری بسیج شهرستان بویراحمد، برگزاری همایش مادران قصه‌گو، افتتاح کانون سعدی شناسی در کتابخانه مرکزی یاسوج، برگزاری همایش کتاب و کارگر در کارخانه‌ها و شرکت‌ها، اجرای برنامه کتاب، صبح و سلامتی و نمایشگاه کاریکاتور کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در هفته کتاب و کتابخوانی در این استان است.
قربانی از برگزاری مسابقات آنلاین با موضوع نامه 53 نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و حماسه حسینی از شهید مطهری خبر داد و گفت: کانون شاهنامه شناسی در شهر دهدشت و یار مهربان در شهر چرام در هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار