یکی از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان با قدردانی از رئیس جمهوری بابت حل مشکلات اعزام این تیم به مسابقات جام جهانی کوچک در گواتمالا گفت: این اقدام تحسین برانگیز آقای روحانی روحیه بازیکنان را چند برابر کرده است.
کد خبر: ۱۲۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 12 November 2015
یکی از اعضای تیم ملی فوتسال بانوان با قدردانی از رئیس جمهوری بابت حل مشکلات اعزام این تیم به مسابقات جام جهانی کوچک در گواتمالا گفت: این اقدام تحسین برانگیز آقای روحانی روحیه بازیکنان را چند برابر کرده است.

سارا شیربیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از ورود رئیس جمهور به بحث اعزام تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به مسابقات جام جهانی کوچک، روحیه اعضای تیم بسیار افزایش یافته و همه مصمم شده اند تا پاسخ اعتماد آقای روحانی را بدهند.

وی افزود: نتیجه گرفتن در این مسابقات مطمئنا سخت خواهد بود چرا که همه تیم های شرکت کننده با آمادگی کامل و با بهترین نفرات خود شرکت کرده اند و همین مساله کار ما را سخت می کند.

شیربیگی افزود: مسابقات جام جهانی کوچک محل حضور بهترین تیم های فوتسال دنیاست که در آن هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم چرا که غرور و خود برتر بینی می تواند آفتی برای تیم باشد.

عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران همچنین آمادگی خود را در آستانه مسابقات جام جهانی فوتسال را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مدت هاست که در اردو به سر می برم و پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا و استراحتی چند روزه بازهم تمرینات آماده سازی خود را زیرنظر مربیان دنبال کرده ام و از فردا نیز در آخرین مرحله اردو پیش از اعزام به مسابقات حاضر خواهم شد.

وی گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران مصمم هستند تا با درخشش در رقابت های جام جهان کوچک ثابت کنند قهرمانی آن ها در مسابقات آسیا اتفاقی نبوده و تیم ملی ایران به درستی قدرت اول فوتسال بانوان آسیاست.

شیربیگی همچنین با اشاره به تیم های برزیل، پرتغال و کاستاریکا که با ایران در یک گروه قرار گرفته اند، گفت: همه این تیم ها قدرتمند هستند اما با توجه به مرور نتایج گذشته آن ها فکر می کنم برزیل و پرتغال حریفان سخت تری نسبت به کاستاریکا باشند.

وی در پایان گفت: هرچند صعود از این گروه به مرحله بعدی بسیار سخت است اما با این حال تمام تلاشمان را به کار می گیریم که بتوانیم با بازی های خوب شایستگی خود را به دنیا نشان دهیم و با کسب نتایج مناسب بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران قرار است 27 آبان راهی گواتمالا شود تا از سوم تا هشتم آذر ماه به مصاف رقبای خود برود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار