در یزد اعلام شد:
معاون رییس جمهوری در امور زنان گفت: رویکرد دولت در کنترل ، کاهش و پیشگیری از جرائم اجتماع محور است .
کد خبر: ۱۲۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 10 November 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از ایرنا ،شهیندخت مولاوردی  در شورای پیشگیری از جرم استان یزد افزود: برای تحقق این هدف باید با برنامه ریزی و جلب مشارکت عمومی و بهره گیری از همه ظرفیت ها اقدام کرد .

وی ادامه داد: برای کاهش جرم در بین قشرهای مختلف مردم و بانوان به یک رویکرد جدید با استفاده از آموزش ها و توانمندسازی ها نیاز داریم.
این مسئول ادامه داد: مقابله با جرم تنها وظیفه یک یا دو دستگاه در کشور نیست بلکه همه افراد در قبال آن مسئول هستند، تحریک حس مسئولیت اجتماعی در بین مردم ، مسئولان و رسانه های گروهی و با برنامه ای مدون زمینه شایسته برای کنترل و کاهش جرائم است .
این مسئول تاکید کرد: باید یک جهت گیری و هدف گذاری مناسب در حوزه پیشگیری از جرائم در برنامه ششم توسعه کشور تدوین شود ، پیشگیری از طلاق و پایدار کردن خانواده ها و همچنین کنترل طلاق های عاطفی نیز باید مد نظر جدی قرار گیرد .
وی اظهار داشت: وجود برخی معضلات اجتماعی در جامعه در بخش های مختلف بدون شک زیبنده جامعه اسلامی نیست و باید با برنامه مداخله ای نسبت به کنترل آنها اقدام کرد .
معاون رییس جمهوری در امور زنان خاطرنشان کرد : 9 درصد معتادان کشور را زنان تشکیل می دهد که آمار نگران کننده ای است و الگوی مصرف مواد نیز در بین این قشر از سنتی به صنعتی تغیبر کرده که باید برای پیشگیری از آن اقدام جدی بعمل آید .
شرکت در کارگاه ملی مداخله در فرآیند طلاق و امضای تفاهمنامه با معاونت پیشگیری از جرم قوه قضائیه از دیگر برنامه مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان در این سفره یکروزه به استان یزد است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار