کد خبر: ۱۲۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶ 10 November 2015

رییس پلیس کرج از کاهش 6.8 درصدی سرقت طی هفت ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، سرهنگ سید حسین سید حقیقی امروز(17آبان)، در جمع خبرنگاران گفت: پلیس کرج برای انتخابات پیش رو آمادگی کامل دارد و رصد اطلاعاتی فعالیت کاندیداهای احتمالی انتخابات و حفظ امنیت و صیانت ازآرای مردم را برای یک انتخابات سالم را هدف خود قرار داده است.

وی در ادامه از دستگیری سارقان خودرو در ماهدشت سخن به میان آورد و افزود: این سارقان با ایجاد تصادف تصنعی با یک خودروی 206 در ماهدشت اموال وی را سرقت کردند.

سید حقیقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هردو خودرو دارای جی پی اس بودند کمتر از 30 دقیقه سارقان دریکی از روستاهای ماهدشت دستگرشدند و اموال مسروقه به صاحبش بازگردانیده شد.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری سارقان خودرو در منطقه باغستان کرج خبرداد و افزود: ماموران کلانتری 19 باغستان در تاریخ چهارم آبان ماه جاری به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شده و پس ازاستعلام مشخص شدکه خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد .

سید حقیقی گفت: پس از دستگیری متهمان و انتقال به کلانتری و بررسی بیشتر مشخص شد که این افراد دارای سابقه سرقت هستند که دربازرسی ازمحل اختفای آن ها یک خودروی دیگر سرقت شده نیز کشف شد .

این مقام مسئول بیان کرد: دراین رابطه 6 متهم دستگیر شدند که سه نفر مالخر وسه نفر سارق بودند .

رئیس پلیس کرج همچنین درخصوص برخورد با اوباش وافرادی که ایجاد رعب و وحشت درجامعه می‌کنند، گفت: پلیس با جدیت کامل با این گونه افراد برخورد قانونی می‌کند.

سیدحقیقی تصریح کرد: روز گذشته با اجرای یک طرح پاکسازی درمنطقه مهرشهر کرج چندین اوباش را با شلیک گلوله زمینگیر و دستگیرکردند .

سید حقیقی در ادامه به عملکرد هفت ماهه پلیس کرج پرداخت وافزود: پلیس کرج درسال جاری با اجرای 26طرح انتظامی، یکهزارو 680طرح منطقه‌ای و پنج هزارو 690 طرح نقطه به نقطه توانست برای مقابله با جرائم و پاکسازی نقاط آلوده اقدام کند.

وی اضافه کرد: دربخش کشفیات مواد مخدر افزایش هفت درصدی کشف مواد مخدر درشهرستان کرج داشتیم که دراین مدت بیش از سه هزار معتاد دراین شهرستان دستگیرشدند.

این مقام مسئول گفت: همچنین در این مدت شاهد کاهش 6.8 سرقت درکرج بوده ایم و کیف قاپی 40 درصد و جرائم به عنف 10 درصد کاهش داشته است.

وی در پایان به افزایش رضایت مندی مردم از پلیس اشاره کرد و یادآورشد: درهفت ماه سال جاری با تماس با سامانه 197، 93 درصد افزایش رضایت مندی مردم ازپلیس و افزایش 311درصدی از کارکنان بوده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار