کد خبر: ۱۲۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲ 10 November 2015

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: استان البرز با توجه به ظرفیت های ویژه خود می تواند بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذاران بوسنیایی باشد.

عبادالله کامکار روز دوشنبه در نشست تخصصی بین فعالان اقتصادی البرز و هیات تجاری بوسنی، افزود: البرز با دارا بودن 100 واحد تولیدی با برند ملی نقش مهمی در صادرات کشور ایفا می کند.

وی ادامه داد: نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در محور مواصلاتی 11 استان بزرگ ظرفیت ویژه به البرز بخشیده که با برنامه ریزی می توان از این ظرفیت به در راستای توسعه اقتصادی استان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد:این نشست ها می توان حلقه اتصال کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران خارجی از جمله کشور بوسنی برای افزایش سرمایه گذاری مترک باشد.

کامکار خاطرنشان کرد:سرمایگذاران کشور بوسنی می توانند با برنامه ریزی از پتانسل های صنایع البرز استفاده کنند و در قالب مشارکت و ایجاد بنا گام های موثری برای توسعه اقتصادی البرز و بوسنی بردارند.

وی اشاره به ویژگی های دوران پسا تحریم گفت: اثبات حقانیت ایران در عرصه بین المللی مسیر ویژه ای برای واردات و صادرات ایران باز کرده است که می توان با برنامه ریزی به بهترین شکل ممکن استفاده و رونق اقتصادی استان را رقم زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار