کد خبر: ۱۲۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱ 08 November 2015

رئیس پلیس استان البرز از دستگیری عاملان درگیری در یک مکان پذیرایی که موجب اخلال در نظم عمومی و رعب و وحشت شهروندان شده بود،در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اخلال در نظم عمومی ، عربده کشی ، شرارت و ایجاد رعب و وحشت توسط فردی به نام (م) به همراه نوچه هایش در یکی از رستوران های منطقه عظیمیه ، با توجه به حسایست موضوع پیگیری و رسیدگی به آن بلافاصله در دستور کار ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت .

وی اضافه کرد : پس از حضور ماموران در رستوران مذکور در تحقیقات محلی از شاهدان عینی و مدیران رستوران مشخص شد که در اواخر شب و نزدیک به زمان تعطیلی رستوران عده ای از اوباش پس از ورود به رستوران مذکور به صاحب و کارکنان رستوران و عده ای از مشتریان حمله برده و با درگیری و فحاشی با ادعای دو میلیارد ریال بدهی از صاحب رستوران با توسل به زور پس از دریافت رسید مبلغ مورد اشاره با شکستن اجناس داخل رستوران اقدام به فرار می کنند .

سردار کامرانی صالح بیان داشت : بلافاصله ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی سردسته اوباش به نام (م) را به همراه یکی از نوچه هایش در میدان نبوت کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و کمتر از 24 ساعت متهمان دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم عمومی، اخاذی از صاحب رستوران به مبلغ دو میلیارد ریال و ایجاد رعب و وحشت در اهالی منطقه عظیمیه و رجایی شهر کرج اعتراف کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار