کد خبر: ۱۲۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵ 08 November 2015

رییس هیئت کشتی استان البرز گفت: کشتی‌گیران البرزی به هیچ عنوان انتظارات ما را در مسابقات قهرمانی کشور برآورده نکردند و دلایل این ناکامی را در کمیته ای ویژه بررسی خواهیم کرد.

مسیب دهبالایی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: فرایند انتخاب تیم کشتی البرز در دو رشته آزاد و فرنگی بر اساس شایسته سالاری رقم خورد و این توقع را داشتیم تا بیش از یک مقام دومی کسب کنیم.

وی افزود: کسب یک عنوان دوم از سوی ۳۲ کشتی گیر اعزامی به هیچ عنوان راضی کننده نیست و برای استان البرز و کشتی آن یک شکست بزرگ تلقی می شود.

دهبالایی با بیان اینکه اختلاف و موضوع حاشیه ای در تیم های اعزامی نداشتیم، گفت: در این دوره مربیان انتخاب شده و سرپرست تیم از افراد مجرب و کارنامه دار بودند و برخلاف سال قبل موردی مبنی بر وجود مسائل حاشیه ای در تیم گزارش نشد.

رییس هیئت کشتی استان البرز ادامه داد: ما در حال حاضر ۸ کشتی گیر در اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی داریم که در این مسابقات غائب بودند اما با همه این تفاسیر توقع مان حداقل کسب عنوان سومی در کشتی آزاد بود و اینکه در فرنگی هم بدون کسب مدال مسابقات را ترک نکنیم.

وی با اشاره به عنوان ششمی سال قبل تیم آزاد در مسابقات قهرمانی کشور گفت: به شخصه امید بسیاری به روی سکو رفتن این تیم داشتم و انتظارم بیش از این ها بود اما نمی دانم علت این عدم موفقیت چیست و کجای کار ایراد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در رشته های آزاد و فرنگی روز های پنج شنبه و جمعه گذشته در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در این رقابت ها تیم اعزامی البرز تنها موفق به کسب یک عنوان دومی توسط امید جلالی بهار شد و در بخش تیمی نیز در رشته آزاد عنوان ششم کشور را کسب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار