کد خبر: ۱۲۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵ 08 November 2015

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: محور آتشگاه – نوجان – چالوس از امروز ۱۶ آبان زیر بار ترافیک رفت.

ابوالفضل باقرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: طول محور آتشگاه - نوجان – جاده چالوس ۱۱ کیلومتر است. برای هدایت ترافیک عبوری در زمان یک‌طرفه شدن محور کرج – چالوس از این محور به‌عنوان محوری کمکی استفاده می شود.

باقرنیا در ادامه با تاکید بر اینکه این محور به طور رسمی افتتاح نشده است، گفت: بار ترافیک و حجم بالای تردد در محور کرج – چالوس باعث شد فعلا این محور به طور غیررسمی افتتاح شود.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز بیان کرد: مقرر شد برای کاهش بار ترافیک در محور کرج – چالوس و همچنین برای دسترسی روستاییان و محلی های این محور امروز زیر بار ترافیک برود.

وی یادآور شد: محور آتشگاه – نوجان – چالوس به کیلومتر ۱۷ در محور چالوس متصل می‌شود.

باقرنیا در پایان بودجه راه‌اندازی این پروژه را معادل ۷ میلیارد تومان اعلام‌ کرد و گفت: امیدواریم در آینده ای نزدیک و با حضور مسئولان کشوری این پروژه به طور رسمی افتتاح شود.

این در حالی است که؛ افشین پیرنون مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز پیش تر به مهر گفته بود: امیدواریم مراسم رسمی افتتاح ۱۴۰ کیلومتر راه‌های استان به همراه افتتاح رسمی محور نوجان به چالوس در سفر هیئت دولت به استان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محور آتشگاه - نوجان در شمال و شمال غرب شهرستان كرج واقع‌شده و دارای استانداردهای لازم و جذابیت‌های ویژه‌ای است. راه‌اندازی این محور بار ترافیکی شمال کرج و منطقه باغستان برای دسترسی به محور چالوس را کاهش می‌دهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار