مهردادخورشیدوندبا اشاره به آغازاجرای عملیات نصب جداکننده ترافیکی خطوط خیابان بوعلی همدان، اظهارکرد:این اقدام طی امروزدر راستای کاهش بارترافیکی،ساماندهی ترددخودروهای درون‌شهری و روانسازی حمل ونقل عمومی درخیابان بوعلی به عنوان یکی ازخیابان‌های پرترددودارای ترافیک بالای شهرهمدان صورت گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 06 November 2015

مهردادخورشیدوندبا اشاره به آغازاجرای عملیات نصب جداکننده ترافیکی خطوط خیابان بوعلی همدان، اظهار کرد: این اقدام طی امروز در راستای کاهش بار ترافیکی، ساماندهی تردد خودروهای درون‌شهری و روانسازی حمل و نقل عمومی در خیابان بوعلی به عنوان یکی از خیابان‌های پرتردد و دارای ترافیک بالای شهر همدان صورت گرفت.

به گزارش تابناک همدان؛وی خاطرنشان کرد: هدف سازمان تاکسیرانی ازاجرای طرح موردنظر روانسازی ترافیک و عدم تجاوز خودورهای شخصی به حریم خطوط ویژه و رعایت نوبت مسافرگیری برای تاکسی‌ها بوده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان افزود: با اجرای این طرح خطوط از کارایی بیشتری برخوردار خواهد بود و این امر نتایجی همچون ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و روان‌سازی ترافیک را در برخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تلاش سازمان تاکسیرانی در خصوص لاین‌بندی خطوط تردد تاکسی‌ها در معابر شهری، رفع گره‌های ترافیکی در مسیر پرتردد و شلوغ مرکز شهر، کاهش تصادفات و اصلاح هندسی معابر است، تصریح کرد: در 6 خیابان‌ اصلی مرکز شهر نیز به مرور این طرح اجرا خواهد شد.

خورشیدوند با بیان اینکه قبل از اجرای طرح رانندگان این خطوط با عدم رعایت نظم اقدام به مسافرگیری به تعداد دفعات بیشتری می‌کردند، گفت: برخی از آنها نیز در انتهای مسیر مسافرگیری می‌کردند و این امر باعث اجحاف در حق افرادی که با نظم در خطوط جاگیری می‌‌کردند، می‌شد.

وی ادامه داد: با نصب جداکننده ترافیکی خطوط خیابان بوعلی شاهد رعایت نظم از سوی مسافران هستیم و این روش باعث حرکت خودورها پشت سر هم شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با بیان اینکه تعداد تاکسی‌ها در خطوط مختلف متفاوت است، افزود: خیابان بوعلی 250 تاکسی ساماندهی شده و خطی دارد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با این روش برای نخستین بار در کشور در حال انجام است، گفت: در شهرهای بزرگ به روش‌های دیگری شاهد اجرای طرح هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار