دکتر حسن روحانی در جلسه شامگاه یکشنبه از وزرا و مسئولین مربوطه به‌ویژه دکتر نوبخت که با حضور سریع و به‌موقع در استان ایلام به مشکلات رسیدگی و همچنین از اقدامات استانداران ایلام و لرستان در جهت اطلاع‌رسانی و واکنش‌های سریع قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۲۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 02 November 2015

دکتر حسن روحانی و دکتر نوبخت در جلسه هیئت دولت تلاش‌های استاندار ایلام و مدیران استان تقدیر کرد.

به گزارش تابناک ایلام ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه شامگاه یکشنبه از وزرا و مسئولین مربوطه به‌ویژه دکتر نوبخت که با حضور سریع و به‌موقع در استان ایلام به مشکلات رسیدگی و همچنین از اقدامات استانداران ایلام و لرستان در جهت اطلاع‌رسانی و واکنش‌های سریع قدردانی کرد.

در این نشست معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از اهتمام ویژه استاندار و مدیران استان ایلام به خاطر تسریع در ارائه خدمات، مدیریت بحران و واکنش سریع و اطلاع‌رسانی به‌موقع وقوع سیل تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست رییس‌جمهور از اختصاص یک‌صد میلیارد ریال برای جبران بخشی از خسارات به‌صورت تنخواه در مناطق سیل‌زده خبر داد و بیان گفت: به کلیه دستگاه‌های اجرایی مأموریت داده می‌شود تا اقدامات سریع به‌منظور جبران خسارت‌ها و اتخاذ تدابیر لازم جهت پیش‌بینی‌های لازم در حوادث احتمالی را به انجام رسانند.

در ابتدای این جلسه دکتر نوبخت گزارشی از بازدید میدانی حادثه سیل ایلام و مشکلات زیرساختی تشدیدکننده حادثه به هیئت‌وزیران ارائه کرد و هیئت دولت با تخصیص یک‌صد میلیارد ریال از محل اعتبارات مواد (10) و (12) مدیریت بحران برای جبران خسارات وارده موافقت نمود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و سخنگوی دولت با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر به گفتگوی صریح پرداخت و از کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل در استان‌های ایلام و لرستان و ضرورت رفع نقاط ضعف احتمالی در مدیریت بحران کشور تأکید کرد

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به آسیب‌هایی که سیل در استان‌های ایلام و لرستان داشت و اقدامات دولت گفت: در ایلام و کوه دشت هم خانوارها و هم واحدهای تجاری آسیب دیدند، در بسیاری از جاها آسفالت باز شد و فروکش کرد. تا روز سه‌شنبه گزارش اولیه از بنیاد مسکن ارسال خواهد شد و تا روز چهارشنبه تصمیمات مهمی در این زمینه گرفته می‌شود. یک مقداری وام بلاعوض و مقداری هم وام به‌صورت کم‌بهره و با کارمزد داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار