مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: در 6 ماه نخست امسال آتش‌نشانی قزوین به بیش از یک هزار و 480 حریق و حادثه رسیدگی کرده است.
کد خبر: ۱۲۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 01 November 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر ظهر امروز در نشست با مدیران سازمان‌های وابسته شهرداری قزوین که با حضور جمعی از مدیران و معاونان شهرداری قزوین که در سالن جلسات شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین با توجه به برنامه‌ریزی‌های خود از سطح آمادگی بالایی برخوردار است.

وی با بیان این نکته که سازمان آتش‌نشانی قزوین به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان برنامه‌‌های مناسبی را تدوین کرده است، گفت: آتش‌نشانی قزوین در ایام محرم برنامه‌های مطلوبی را در سطح شهر اجرایی کرده که از جمله آن می‌توان به استقرار آتش‌نشانان زن برای نخستین بار در قزوین اشاره کرد.

ذوالقدر ادامه: گشت‌های ویژه آتش‌نشانان و همچنین بازدید مستمر از هیئت‌های مذهبی در زمان عزاداری از دیگر برنامه‌های آتش‌نشانی قزوین بوده که در ایام محرم تدوین و اجرایی شده است.

وی با اشاره به آمار حوادث در استان قزوین افزود: در 6 ماه نخست امسال آتش‌نشانی قزوین به بیش از یک هزارو 480 حریق و حادثه رسیدگی کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین با بیان این نکته بیشترین حوادث حریق مربوط به علفزار و باغات قزوین است، افزود: با توجه به آمار حریق در استان قزوین بیشترین حریق مربوط به علفزار و باغات، وسایل نقیله، منازل مسکونی بوده است.

وی با تاکید به این موضوع که در ماه گذشته بیش از 195 عملیات توسط آتش‌نشانی قزوین صورت گرفته است، افزود: آمار حوادث در ماه گذشته نسبت به زمان مشابه 24 درصد افزایش یافته که این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی و رسیدگی بیشتر مسئولان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار