مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 20 عملیات مختلف توسط این سازمان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 30 October 2015
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان طی 48 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت 20 عملیات مختلف در زمینه‌های ایمن‌سازی، حریق ضایعات، نجات و حریق منزل، مغازه و ... روی داد.

وی افزود: عملیات‌های صورت گرفته در این مدت شامل 6 مورد عملیات نجات، پنج مورد عملیات ایمن‌سازی و 9 مورد حریق بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اعلام اینکه چهار مورد از عملیات‌های حریق مربوط به حریق ضایعات بوده است، گفت: در روز سه‌شنبه پنج مورد عملیات ایمن‌سازی، چهار مورد عملیات نجات و دو مورد عملیات حریق انجام شد.

جعفری اضافه کرد: همچنین در روز چهارشنبه سه مورد عملیات حریق، دو مورد عملیات نجات و چهار مورد حریق ضایعات صورت گرفت.

وی در خصوص عملیات ایمن‌سازی بیان کرد: عملیات ایمن‌سازی در این مدت شامل برخورد دو خودرو با تیر برق و نشت سوخت، مشاهده مار، بازگشایی درب خودرو، قطع آژیر خودرو و بازگشایی درب منزل بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص عملیات حریق عنوان کرد: یک مورد حریق خودرو و یک مورد حریق باغ در روز سه‌شنبه به وقوع پیوست.

جعفری ادامه داد: همچنین حریق کارگاه نجاری، حریق انبار کاه و یونجه یک دامداری و حریق منزل از مواردی بود که در روز چهارشنبه اتفاق افتاد.

وی عملیات نجات در این مدت را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: یک مورد محبوسی کودک داخل منزل، دو مورد محبوسی داخل آسانسور و یک مورد واژگونی خودرو با یک مصدوم مربوط به روز سه‌شنبه و یک مورد نجات از آسانسور و تصادف دو خودرو با یک کشته و دو مجروح از ماموریت‌های نجات در روز چهارشنبه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در ادامه سخنان خود به حادثه حریق یک کارگاه نجاری اشاره کرد و گفت: این حادثه در قسمت انباری این کارگاه اتفاق افتاد که اطفاء آن یک ساعت به طول انجامید.

جعفری به حادثه برخورد دو دستگاه پرشیا و سمند با یکدیگر اشاره کرد و افزود: این حادثه در کیلومتر 25 جاده جعفریه روی داد که یک کشته و دو مجروح به همراه داشت.

وی حریق دامداری را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و ادامه داد: این حادثه در قسمت انبار کاه و یونجه روی داد که اطفای آن دو ساعت زمان برد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار