مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از راه‌اندازی کتابخانه مجهز در 318 مدرسه استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 30 October 2015
تابناک بوشهر: محمد شعرانی بعد از ظهر دیروز (پنجشنبه) در بازدید از مدارس کنگان اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های آموزشی در مدارس امر مهم و ارزشمندی است که باید مورد توجه و تاکید مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی افزود: گسترش و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان امر بسیار مهمی است و باید با افزایش امکانات و راه‌اندازی کتابخانه در مدارس در این مسیر گام برداریم.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای طرح هر مدرسه یک کتابخانه از طرح‌های مهم اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر طی دو سال اخیر است و تکمیل این طرح و راه‌اندازی کتابخانه در تمام مدارس شهری و روستایی مورد تاکید ما قرار دارد.

شعرانی تصریح کرد: بدون تردید اجرای موفق و مطلوب این طرح بزرگ، زمینه یادگیری بهتر دانش‌آموزان شده و در ایجاد شوق مطالعه در بین این عزیزان نقشی بسیار موثر خواهد داشت.

وی یادآور شد: مشارکت خیران در احداث کتابخانه در مدارس به ویژه در مدارس مناطق محروم امری بسیار مهم است که انتظار داریم با مشارکت بیشتر خیران این طرح فراگیرتر شود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از راه‌اندازی کتابخانه مجهز در 318 مدرسه استان بوشهر خبر داد و گفت: سال گذشته با تلاش انجام گرفته، در 77 مدرسه استان بوشهر شاهد راه‌اندازی کتابخانه بودیم و امسال بیش از 318 مدرسه استان به کتابخانه مجهز می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار