طی جلسه‌ای با حضور فرماندار لامرد اعضای ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مهر تعیین شدند.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 29 October 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری لامرد: طی جلسه‌ای که در دفتر فرماندار لامرد برگزار شد، اعضای ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه این شهرستان و مهر مشخص شدند.

فرماندار لامرد در این جلسه با تأکید بر حساسیت انتخابات و انتخاب معتمدان اظهار داشت: در انتخاب معتمدان، باید فارغ از مسائل سیاسی به صلاحیت افراد توجه کرد و نه سلایق آن‌ها و از تمام اقشار جامعه برای این مهم استفاده شود.

عبدالرضا منصوری با اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون هیئت اجرایی و معتمدان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان کرد: با توجه به مصوبه اخیر مجلس پس از تائید شورای نگهبان یک هیئت اجرایی که مرکب از هشت معتمد با حضور فرماندار شهرستان لامرد، رئیس ثبت‌احوال، دادستان برای هر دو انتخابات تعیین خواهند شد.

فرماندار لامرد گفت: با توجه به اینکه شهرستان لامرد به‌عنوان مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مهر است، بخش‌های تابعه این شهرستان، مهر و بخش‌های تابعه آن به‌عنوان حوزه‌های فرعی محسوب می‌‌شوند.

وی همچنین در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مهر را اعلام کرد که سیدمهدی احمدی‌زاده به‌عنوان جانشین رئیس ستاد و مسئول هماهنگ‌کننده حوزه‌های فرعی، حسین عبداللهی دبیر و کارشناس انتخابات، عباس رحمانی کارشناس امنیت،  عادل رحیمیان کارشناس حراست و استعلام‌ها، حسین حسین‌زاده مسئول پشتیبانی و تدارکات، محمد علی‌نژاد مسئول آموزش، احمد خضری کارشناس فناوری و اطلاعات و محمود طاهرزاده کارشناس حقوقی را شامل می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار