در عملیاتی ضربتی، عامل زورگیری‌ها از زنان جوان و سارقان خودروهای سواری در غرب مشهد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 28 October 2015

جوان ٣٣ساله‌ای که اعتیاد هم دارد، از چندی قبل با تهیه اسلحه قلابی، نقشه سرقت‌های مخوف از خودروهای سواری را طراحی کرد. او در منطقه آزادشهر مشهد به زنان جوانی که راننده خودروهای سواری بودند، حمله‌ور می‌شد و با تهدید اسلحه قلابی از آنان زورگیری می‌کرد و در مواردی خودروهای سواری را به سرقت می‌برد.

با اعلام شکایت مال‌باختگان، تحقیقات پلیسی آغاز شد.دو جوان به نام‌های علی ٢٩ساله و رضا ٣۵ساله که هر دو معتاد هستند و در کارنامه سیاه زندگی خود سابقه کیفری دارند، با همدستی دختری جوان، سرقت‌های خشن در غرب مشهد را طراحی و نقشه خود را عملی کردند.

آن‌ها در آخرین سرقت، یک خودروی سواری پراید مشکی‌رنگ را از منطقه الهیه مشهد به‌سرقت بردند و درحال انتقال خودرو و موتورسیکلتی مسروقه به مخفیگاه خود بودند که در بزرگ‌راه امام‌علی(ع) تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفته و زمین‌گیر شدند.

رئیس پلیس مشهد در‌این‌باره به شهرآرا گفت: با اعلام سرقت‌های خشن از زنان جوان و سرقت‌های سریالی خودروهای سواری، طرح ویژه‌ای برای پیگیری موضوع در دستورکار سرکلانتری غرب پلیس مشهد قرار گرفت.سرهنگ نیکمرام افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری سجاد در مرحله اول این عملیات، عامل سرقت‌های مخوف از زنان جوان را با توجه به سرنخ‌های موجود شناسایی و در اقدامی غافل‌گیرانه او را دستگیر کردند. وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم این عملیات اعضای باند سرقت‌های سریالی خودرو در بولوار امام‌علی(ع) شناسایی و پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شد. متهمان قصد فرار داشتند که ماموران در تعقیب و گریز پلیسی، با تیراندازی هوایی خودروی پراید مشکی و موتورسیکلت مسروقه را متوقف کردند. دختر جوانی که همدست متهمان بود، با استفاده از تاریکی شب متواری شد؛ اما دو عامل اصلی این سرقت‌ها دستگیر شدند. در بازرسی از خودروی پراید مشکی، دو قبضه چاقو، دو عدد دیلم آهنی، چند گوشی تلفن‌همراه و مقادیری وسایل سرقتی از خودروهای سواری کشف شد.وی گفت: متهمان تاکنون به پانزده فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار