فرماندار کرمانشاه از اعلام رای شعبه اول دیوان عدالت اداری کشور مبنی بر توقف اجرای سلب عضویت دو نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 28 October 2015
فرماندار کرمانشاه از اعلام رای شعبه اول دیوان عدالت اداری کشور مبنی بر توقف اجرای سلب عضویت دو نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه خبر داد.

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سلب عضویت دو نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه که توسط دیوان عدالت اداری رای توقف آن صادر شده و در شعبه اول این دیوان در حال رسیدگی بود، اظهار داشت: رای شعبه اول دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف اجرای سلب عضویت نیز به صورت رسمی به استانداری کرمانشاه اعلام شد و امروز نیز استانداری کرمانشاه آن را به ما ابلاغ کرد.

فرماندارکرمانشاه در پاسخ به اینکه پس از صدور رای شعبه اول دیوان، وضعیت اعضای سلب عضویت شده و تحلیف شده جدید به چه صورت خواهد بود، گفت: براساس این رای اعضای سلب عضویت شده تا صدور رای قطعی همچنان عضو شورا هستند و اعضای تحلیف شده نیز تا صدور رای مذکور به عنوان عضو علی البدل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۶ مهر ماه امسال به حکم هیئت مرکزی حل اختلافات  کشور دو تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه به نام های «رضا زین الدین» و «رضا حیدریان» سلب عضویت شدند و چند روز بعد و در روز ۲۱ مهر ماه حکم توقف این رای از سوی دیوان عدالت اداری صادر شد.

صدور رای توقف دیوان عدالت اداری پس از حکم قطعی شورای حل اختلاف در حالی بود که روز پیش از صدور این رای، دو نفر از اعضای علی البدل شورا به نام های علی حمیدی فر و غلامرضا امیری به عنوان جایگزین دو تن سلب عضویت شده تحلیف شدند و رسیدگی به پرونده این افراد به شعبه اول دیوان عدالت اداری سپرده شد که امروز نیز رای این شعبه بر توقف سلب عضویت تا رسیدگی کامل به پرونده افراد مذکور صادر و ابلاغ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار