کد خبر: ۱۱۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 27 October 2015

سرپرست هیئت بوکس استان البرز با بیان اینکه باید خانه بوکس البرز با استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی احداث شود، گفت: مادامی که خانه بوکس استان احداث نشود، مشکلات زیرساختی این هیئت برطرف نمی‌شود.

کیهان گلستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه هیئت بوکس البرز در حال حاضر تا زمانی که مجمع انتخابات برای انتخاب رئیس هیئت برگزار شود در دوران انتقال به سر می‌برد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی و انتخابی بوکس کشور در شهرستان کرج امروز با حضور 45 ورزشکار و بوکسور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی استان البرز پنج‌شنبه هفته جاری در استان البرز برگزار می‌شود، افزود: 14 آبان ماه 8 وررزشکار و 2 مربی منتخب استان البرز به مسابقات قهرمانی کشور در ارومیه اعزام می‌شوند.

سرپرست هیئت بوکس استان البرز با تاکید بر اینکه مسابقات شهرستانی و استانی بوکس استان به منظور انتخاب ورزشکاران برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تا زمان برگزاری انتخابات مجمع بوکس استان، مدیریت بحران را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

گلستانی با بیان اینکه هیئت بوکس استان البرز مشکلات عدیده‌ای از نظر فضای زیرساختی دارد، تصریح کرد: این قبیل از مشکلات مادامی که خانه بوکس استان احداث نشود، برطرف نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به‌صورت پراکنده بیش از 400 بوکسور در البرز فعالیت دارند، یادآور شد: سیاست هیئت بوکس البرز در راستای احداث خانه بوکس البرز استفاده از ظرفیت و توان بخش خصوصی است.

وی با تاکید بر اینکه بوکس البرز در رده 10 تا 12 ‌بین سایر استان‌های کشور قرار دارد، عنوان کرد: خوشبختانه البرز در بخش ورزش از ظرفیت‌های بالا و فراوانی برخوردار است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار