مدیر عامل شرکت توسعه نو آوری بانک شهر , از اجرای طرح پرداخت کرایه تاکسی در تاکسی های خطی تهران تا پیان سال خبر داد و گفت: این طرح به زودی در تاکسیهای خطی صادقیه به صورت آزمایشی اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 27 October 2015
مدیر عامل شرکت توسعه نوآوری شهر تهران وابسته به بانک شهر با اشاره  به تلفیق فضای پذیرندگی کارت بلیط تهران ,پروژه استفاده از کارت بلیط های تهران و کارت شهروندی سیتی پی در تاکسی های خطی تهران را فعال کرده است که در این راستا این پروژه در گام نخست  و به صورت آزمایش در 100 تاکس خطی صادقیه فعال خواهد شد.

 وی افزود: با اجرای این طرح , هر راننده تاکسب می تواند از طریق  کارت خود, دستگاه پذیرنده را فعال کند تا کرایه تاکسی به صورت مجزا برای هر راننده واریز شود.

قائمیان ادامه داد: کرایه هایی که به این طزیق از مسافز ان دریافت می شود, بر اساس نرخ مصوب شورای شهر است و با هر تغییر در این نرخ, در این سیستم نیز کرایه جدید تعریف می شود.

 مدیر عامل شرکت توسعه نو آوری شهر تهران در ادامه گفت: هم اکنون این سیستم در تاکسی های تهران,همدان, شیراز , تبریر,کرج,و قرچک ورامین به زودی اجرایی خواهد شد.

به گفته وی , این کارت بلیط فقط در تهران قابل استفاده است اما از طزیق کارت های سیتی پی بانک شهر  این امکان در سطح کشور که این فضل برای آن تعریف شده است, قابل انجام است.

 قائمیان افزود:تا پایان سال 15000 تاکسی خطی  در سطح تهران به این سامانه مجهز خواهند شد و به زودی از طریق کارت های شهروندی این امکان در نانوایی ها و سوپر مارکت ها نیز قابل اجرا است.

 گفتنی است طراحی این سامانه به صورت کامل بومی بوده و با استفاده از دانش  مهندسان داخلی اجرایی شده است.
    
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار