معاون توسعه مدیریت استانداری مرکزی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: نمایشگاه‌های فناوری‌های پیشرفته در ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز در استان مرکزی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲ 09 March 2015

حسن صفری با اشاره به این مهم که هدف از برگزاری این نمایشگاه تشویق و ترغیب مخترعان و مبتکران بوده اظهار داشت: این افراد می‌توانند در این نمایشگاه دستاوردهای خود را ارائه دهند و نیز بتوانند برای این محصولات فناورانه به جذب سرمایه‌گذار اقدام کنند.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت و اصلی‌ترین هدف از برگزاری این نمایشگاه ترغیب و تشویق دانشگاه و ایجاد تعامل بین این 2 بخش بوده که با جدیت باید دنبال شود و در این نمایشگاه که از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب کشور در اراک برگزار می‌شود به دنبال تحقق این هدف هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر بین 2 نهاد صنعت و دانشگاه شکاف‌هایی وجود دارد که باید در راستای رفع این شکاف گام برداشته شود تا بتوانیم با تعامل بیشتر این دو بخش به رشد و شکوفایی اقتصادی استان و به دنبال آن کشور کمک کنیم و با توجه به شرایط موجود بتوانیم اهداف اقتصاد مقاومتی را در جامعه محقق کنیم.

صفری با اشاره به ضرورت ارتباط کارآمد بین صنعت و دانشگاه گفت: اگر بتوانیم این مهم را در جامعه رشد و ارتقا دهیم و این تعامل را ایجاد کنیم در راستای کارآفرینی گام برداشته‌ایم و توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات را در جامعه مرتفع کنیم و بتوانیم در راستای توسعه یافتگی در سطح استان، منطقه و جهان گام برداریم.

وی افزود: به منظور تحقق و ارتقای فرآیندی و کارکردی دانشگاه کارآفرین، مهم‌ترین نقش اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، ارتباط موثر صنعت، دانشگاه و دولت بوده که با واگذاری بسیاری از نقش‌های دولت به صنعت و دانشگاه، این 2 رکن مهم‌ترین نهادهای تشکیل و توسعه دانشگاه کارآفرین، نظام ملی نوآوری و توسعه مبتنی بر دانایی شده‌اند که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در تقویت و توسعه این مهم تاثیرگذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار