کد خبر: ۱۱۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 27 October 2015
رشت - ایرنا - در جریان رقابت های تکواندو بین المللی قزاقستان، تکواندوکار گیلانی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز سه شنبه گفت: آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی در این رقابت ها مدال طلای تورنمنت بین المللی تکواندوی قزاقستان را از آن خود کرد .
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تکواندوکار شایسته گیلانی در جریان پیکارهای بین المللی آزاد تکواندو در آلماتی قزاقستان ، توانست با اقتدار بر تمامی حریفان خود غلبه کند و قهرمان شود.
وی اظهار کرد: آرمین هادی پور ملی پوش گیلانی در وزن 54 کیلو گرم در رقابت های بین المللی تکواندو قزاقستان حضور یافت و توانست حریفانی از کشور ازبکستان را با نتایج 14 بر دو ، 14 بر یک و 18 بر پنج شکست دهد و به دیدار نهایی راه یابد که در این مسابقه نیز تکواندوکار ازبکستانی را 12 بر هفت مغلوب کرد تا نخستین مدال طلای ایران را در این مسابقات کسب کند.
سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: این تکواندوکار شایسته گیلانی با درخشش در این رقابت ها و کسب عنوان قهرمانی و تصاحب مدال طلای وزن 54 کیلوگرم10 امتیاز المپیک را گرفت و مجموع امتیازاتش به 90 رسید .
وی خاطرنشان کرد: در پیکارهای بین المللی آزاد تکواندو قزاقستان که یکی از فرصت های امتیاز گیری برای دریافت سهمیه ورودی المپیک 2016 برزیل است، تکوتاندوکاران 31 کشور جهان با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار