معاون فرماندار چرداول:
معاون فرماندار چرداول گفت: تأمین امنیت دانش‌آموزان به ‌عنوان دغدغه مشترک اولیاء دانش‌آموزان و مسئولان باید در انتخاب سرویس‌های مدارس لحاظ شود
کد خبر: ۱۱۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 25 October 2015

معاون فرماندار چرداول گفت: تأمین امنیت دانش‌آموزان به ‌عنوان دغدغه مشترک اولیاء دانش‌آموزان و مسئولان باید در انتخاب سرویس‌های مدارس لحاظ شود.

به گزارش تابناك ایلام، «الیاس فتاحی» در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در امر کاهش ترافیک اثرگذار است مقوله فرهنگ‌سازی است که باید به این موضوع در زمینهٔ ساماندهی ترافیک شهر به‌عنوان یک اصل مهم نگریسته شود. 

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و لزوم سرویس‌دهی به دانش‌آموزان ،باید امنیت دانش‌آموزان به‌ عنوان یک اولویت اصلی مدنظر قرار بگیرد.

معاون فرماندار چرداول با بیان اینکه تأمین امنیت دانش‌آموزان به‌ عنوان دغدغه مشترک اولیاء دانش‌آموزان و مسئولین باید در انتخاب سرویس‌های مدارس لحاظ شود اضافه کرد: در این راستا توجیه دوره‌ای و مستمر رانندگان سرویس‌ها در زمینهٔ رعایت اصول ایمنی و اخلاقی باید جزء برنامه‌های اصلی و مهم مسئولین اداره آموزش ‌و پرورش نیروی انتظامی باشد.

فتاحی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در امر کاهش ترافیک اثرگذار است مقوله فرهنگ‌سازی است که باید به این موضوع در زمینهٔ ساماندهی ترافیک شهر به‌ عنوان یک اصل مهم نگریسته شود./ج

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار