کد خبر: ۱۱۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 22 October 2015

رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در جاده‌های البرز طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد و گفت: در این راستا 65 تیم از نیروهای پلیس‌ راه استان البرز در محورهای مواصلاتی این استان مستقر می‌شوند.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام محرم و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) قرار داریم، بسیاری از مردم ساکن استان‌های تهران و البرز به استان‌های زادگاه خود رفته و آئین‌های مذهبی را در زادگاه خود برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه چند روز تعطیلی را نیز در پیش رو داشته و نخستین روز تعطیلات از امروز آغاز شد، سفرهای بسیاری را طی این روزها پیش‌بینی می‌کنیم.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: بر اساس تجربه سال‌های گذشته اکثر مسافران در روز عاشورا و پس از پایان مراسم ظهر عاشورا به استان‌های مبدا باز می‌گردند و به همین دلیل انتظار ترافیک شدید در راه‌های استان البرز به ویژه جاده چالوس را در این روز پیش‌بینی می‌کنیم.

اکبری بیان داشت: در همین راستا 65 تیم از نیروهای پلیس راه استان البرز در پایگاه‌های ثابت و سیار در جاده چالوس مستقر شده و تردد خودروها را طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در این محور رصد می‌کنند.

وی افزود: همچنین 70 مامور پلیس راه نیز به صورت پیاده در این مسیر مستقر شده و تلاش می‌کنیم که نظم در این محور همچون گذشته برقرار باشد.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه تعدادی از امامزادگان استان البرز در حاشیه راه‌های این استان از جمله جاده چالوس قرار دارد، گفت: از مسافران می‌خواهیم که تحت هیچ شرایطی در حاشیه جاده‌ها و راه‌های استان توقف نکرده و بدانند که توقفی هرچند کوتاه موجب اخلال در تردد دیگر خودروها می‌شود.

اکبری ادامه داد: همچنین پلیس راه در نظر دارد که با هدف تسریع در تخلیه بار ترافیکی و تسهیل در بازگشت مسافران، عصر روز عاشورا جاده چالوس را از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه اعلام کند که این موضوع به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پایان از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قانون در زمان مسافرت، همکاری و تعامل لازم را با ماموران پلیس راه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار