کد خبر: ۱۱۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 22 October 2015


شهردار منطقه 12 کرج از آسفالت 36 هزار مترمربع از معابر سطح این منطقه خبر داد.

به گزار ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرج ،مجید کمالی نژاد روز پنج شنبه گفت: با توجه به گستردگی و وجود معابر خاکی در سطح منطقه 12 شهرداری کرج، حوزه عمران این منطقه، عملیات آسفالت معابر را در اولویت کاری خود قرار داده است تا در اولین فرصت معابر پرتردد را ساماندهی کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس در هفته های جاری 100 تن آسفالت در خیابان های نیستان یکم تا ششم و نرگس یک و دو که از معابر خاکی منطقه بودند ، پخش شد.

کمالی نژاد، افزود: همچنین با همت این حوزه، عملیات تراش و روکش آسفالت به طول 44 هزار مترمربع در معابر ولیعصر (ع)، محدوده شرقی کیانمهر، میعاد ، بسیج کیانمهر ، لاله ، زنبق ، ارکیده غربی ، یاسمن و بلوار نور ساماندهی اجرایی شد.

وی گفت: عملیات زیرسازی معابر میعاد دوم، ششم ، هشتم و دهم و تسطیح و مناسب سازی نرگس های اول و دوم در خیابان ارکیده غربی نیز انجام شده است که بزودی عملیات آسفالت در این معابر نیز صورت می گیرد.

این مسوول در رابطه با عملیات جدولگذاری معابر منطقه 12 شهرداری کرج، بیان کرد: عملیات مذکور به طول 21 هزار متر در ولیعصر شرقی کیانمهر، بلوار امیرکبیر خیابانهای نیستان اول تا هشتم، خیابان های لاله و ارکیده غربی، ارغوان ، یاسمن ، مریم ، نرگس اول و دوم ، کوچه های صاحب الزمان، امین و... نیز به اتمام رسید.

وی در ادامه به پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی در پارک دو هکتاری الغدیر اشاره کرد و گفت: این پارک که در خیابان چهارم آق تپه واقع شده در زمینه پیاده رو سازی، جدولگذاری و خاک ریزی فضای سبز تا کنون 80 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی ساختمان عمران و خدمات شهری منطقه 12 شهرداری کرج، تکمیل استخر آتش نشانی با پیشرفت 70 درصدی و ساخت سوله بحران این منطقه با پیشرفتی 90 درصدی از دیگر فعالیت های عمرانی این منطقه بود که کمالی نژاد از آنها خبر داد.

این مسوول یادآور شد: همچنین حفر چاه های جذبی در نقاط حساس و محدوده هایی که امکان آبگرفتگی در آنها وجود دارد در حال انجام می باشد و در خصوص لایروبی و تنظیف کانل سیاه جوب و انهار واقع در محدوده ساماندهی و شهرک تاکسیرانی و تایگان هوایی اقداماتی عملیاتی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار