استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : حمایت از توسعه کسب و کارهای کوچک از اولویت های دولت سیزدهم و در دستور کار برنامه های امسال استان است.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 20 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت : پرداختن جوانان به کسب و کارها و مشاغل خرد خانگی از مهمترین راهکارهای مقابله با برنامه های راهبردی فرهنگی دشمن است.

وی افزود : راه اندازی کسب و کارهای کوچک و خُرد با سرمایه گذاری یا دریافت تسهیلات اندک امکان پذیر است و دولت از این مشاغل خرد حمایت می کند.

بهرام نیا ادامه داد : تدوین و ارائه طرح‌های عمرانی و خدماتی از سوی سرمایه‌گذاران باید بر اساس مطالعات اسناد بالادستی و آمایش سرزمین باشد. 

وی اظهار داشت : استان ایلام در دریافت تسهیلات مشاغل خرد خانگی، گوی سبقت را در رقابت با دیگر استان های کشور ربوده و در این حوزه از موقعیت و جایگاه مطلوبی در سطح کشور برخوردار است.

استاندار ایلام تاکید کرد : رعایت حجاب و عفاف قانون جمهوری اسلامی و نیز یک امر و تکلیف شرعی و فقهی و از دستورات و حدودات واجب الهی است.

وی تصریح کرد   : طراحان مد و لباس در طراحی و تولید البسه، مدهای روز مطابق با فرهنگ ایرانی - اسلامی را در نظر داشته باشند و همچنین با تامین مواد اولیه ارزان، البسه با قیمت تمام شده مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

بهرام نیا خاطرنشان کرد : در صورت عدم برخورد درست با ناهنجاری ها، به تدریج آن معضل و ناهنجاری تبدیل به فرهنگ و هنجار در جامعه اسلامی ما می شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار