رئیس هیئت تکواندو سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های رشته ورزشی تکواندو در سوادکوه از تمرین تکواندو‌کاران سوادکوه بر روی تشک کشتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 22 October 2015


به گزارش تابناک مازندران حمید خلیل‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار در شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور حدود 200 تکواندو‌کار در این شهرستان، گفت: بیشتر از نیمی از تکواندو‌کاران سوادکوه را دختران تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه چهار مربی فعال تکواندو در سوادکوه فعالیت می‌کنند به استعداد‌های این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: با وجود کمبود امکانات شاهد حضور 10 تکواندو‌کار سوادکوهی در لیگ برتر، دسته اول و لیگ مازندران هستیم که 6 نفر آنان در لیگ کشوری حضور دارند.
رئیس جدید هیئت تکواندو سوادکوه با اشاره به اینکه حدود 30 تکواندو‌کار سوادکوهی دارای کمربند مشکی هستند، خاطرنشان کرد: عدم وجود سالن اختصاصی رزمی در سوادکوه از مهم‌ترین مشکلات تکواندو شهرستان است.
خلیل‌پور از تمرین تعداد زیادی از تکواندو‌کاران سوادکوهی در روی تشک کشتی خبر داد و با اشاره به اینکه تمرین روی تشک کشتی باعث می‌شود تا سرعت پای تکواندو‌کاران ضعیف شود، اظهار کرد: بررسی و کاهش مشکلات مالی و دریافت تجهیزات هیئت تکواندو از مسئولان سابق هیئت و برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند در مسابقات استانی از اولویت‌های هیئت تکواندو سوادکوه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار