کد خبر: ۱۱۶۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳ 18 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ،اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 30/01/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------


محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي مازندران 

رئيس پليس راه استان مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيکي تا ساعت 6 صبح روز شنبه يکم ارديبهشت ماه 1403 در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "يدالله جهان تاب" در تشريح اين خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه يکم ارديبهشت ماه 1403 در محورهاي مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد.

رئيس پليس راه استان مازندران، افزود: به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه يکم ارديبهشت ماه 1403  در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج- چالوس و اعمال محدوديت قطعي تردد در اين محور در روز جمعه 31 فروردين ماه 1403 ، اظهار داشت: از ساعت 2 بعد از ظهر از در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدوديت تردد براي خودرهاي به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت 3 بعد از ظهر از ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت ، از ساعت 5 بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسير شمال به جنوب) يک طرفه شده و  از ساعت 24 طرح اتمام يافته و مسير از  پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن اين که در طي اين مدت، تردد از مسير قديم تا محدوده پل زنگوله براي ساکنان و افراد محلي آزاد است .

وي خاطرنشان کرد:   در طي اين مدت، تردد از مسير قديم تا محدوده پل زنگوله براي ساکنان و افراد محلي آزاد بوده ولي تردد خودروهايي که قصد عزيمت به چالوس را دارند از ساعت 12 ظهر از ميدان اميرکبير به سمت چالوس ممنوع مي باشد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي و ممنوع بودن تردد کليه تريلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 6 صبح  تا ساعت 24 روزهاي پنج شنبه و جمعه 30 و 31  فروردين ماه از اين محور ممنوع است .

رئيس پليس راه استان افزود: در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد ماموران پليس راه محدوديت يک طرفه مقطعي در روز جمعه 31 فرئردين ماه  به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پليس راه لاريجان و بالعکس انجام خواهد شد .

وي در خاتمه  از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مديريت سفر خود و رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .

----------------------------------

توقيف خودروي bmw قاچاق در ساري

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف يک خودروي bmw قاچاق به ارزش 50 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد.

سرهنگ" محمد محمد پور " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح مقابله با خودروهاي پلاك مخدوش و قاچاق و در پي کسب خبري مبني بر تردد يک خودرويbmw قاچاق در شهرستان ساري، بررسي موضوع در دستور كار پليس امنيت اقتصادي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس امنيت اقتصادي استان،پس از هماهنگي هاي قضائي، خودروي موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانوني بوده حين تردد در سطح شهر ساري متوقف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با بيان اين که کارشناسان ارزش خودروي مورد نظر را بالغ بر 50 ميليارد ريال برآورد کردند، گفت: در اين ارتبتط مالک اين خودرو نيز پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدرداني از تشريک مساعي مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه  مبارزه با جرائم اقتصادي را يکي از برنامه هاي اولويت دار پليس امنيت اقتصادي استان  عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداري هر گونه كالاي قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

----------------------------------

اجراي مرحله چهارم طرح پيشگامان امنيت در مازندران 

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران از اجراي طرح پيشگامان امنيت انتظامي در سطح استان خبر داد و گفت: طي اجراي اين طرح ، وقوع سرقت استان 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ" سيد محسن جعفري" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر بيان داشت: به منظور ارتقاء احساس امنيت و  پيشگيري با هر گونه نا ا

مني ،مرحله چهارم طرح پيشگامان امنيت محله محور در کلانتری ها و پاسگاه هاي سطح استان به مرحله اجراء درآمد .

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران، تصريح کرد :در بررسي صورت گرفته در مدت اجراي طرح، وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشته است.

وي با اشاره به اين که در اين طرح  3 روزه، 137 سارق دستگير شدند، افزود: در بازه زماني اجراي اين طرح 123 فقره انواع سرقت نيز  توسط کلانتري ها و پاسگاه هاي سطح استان کشف شد.

سرهنگ جعفري در ادامه تصريح کرد: ماموران انتظامي کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان موفق شدند بيش از 3 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 32 خرده فروش و 90 معتاد را دستگير کنند.

وي افزود: در اين طرح همچنین  191 دستگاه خودرو و 63 دستگاه موتورسيکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و نداشتن مدارک قانونی  نيز توقيف شد.

رئيس پليس پيشگيري استان در پايان خاطر نشان کرد: برنامه ريزي دقيق و منسجم براي کاهش جرائم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعي همواره با جديت در دستور کار پليس قرار دارد .

----------------------------------

پايان جولان سارق سيم کابل برق در ساري 

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري سارق سيم و کابل برق با اعتراف به 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ " عبدالله حسن زاده " در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت:پس از وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظي پاسگاه رودپي اين شهرستان ، اکيپي از اين پاسگاه براي شناسايي سارق يا سارقان تشکيل شد.

وي افزود: پس از بررسي محل هاي وقوع سرقت، مأموران پاسگاه رودپي ساري با گشت زني نامحسوس در سطح حوزه ، يک سارق را در حين سرقت شناسايي و در اقدامي غالفگيرانه وي را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري تصريح کرد: متهم پس از دستگيري در بازجويي هاي پليسي به 7 فقره سرقت در سطح شهرستان ساري اعتراف کرد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به تشکيل پرونده براي متهم و ارجاع وي به مراجع قضايي در پايان اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعاليت هاي مشکوک افراد معلو م الحال ،مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار